از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

آه....

باز میخندم و حسرت در چال گونه های ترم گم می شود


روباه گونه بوی دورنگی می دهم.....


                                                 - وقتی -


در پس خنده های بلندم آرام  - آه - میکشم .......

خیانت باران

آسمان در نصیحتی مهربانانه گفت:


دیگر با چتر بیا!!


آخر شک می کند باران به گریه هایت.....


 و من در خیانتی آشکار ....


تمام عطر بودنت را زیر آخرین باران دلتنگی جا گذاشتم....

بیا چشمانم آبرو داری کن!



حریص باریدن نباش


این بغض لعنتی؛ خوش منزل کرده است ...


                                                         در سینه ات.....

یادگاری ............

کلبه ای می سازم، پشت تنهایی شب،

 زیر این سقف سیاه که به زیبایی دل تنهای تو باشد.

پنجره هایش از عشق... سقفش از عطر بهار، رنگ دیوار اتاقش گل یاس.

عکس لبخند تو را می کوبم


 روی ایوان حیاط تا که هر صبح اقاقی ها را از تو سرشار کنم.

همه ی دلخوشی ام بودن توست

 وچراغ شب تنهایی من، نور چشمان تو است.

کاشکی در سبد احساسم

شاخه ای مریم بود،

 عطر آن را با عشق،

 توشه راه گل قاصدکی می کردم که به تنهایی تو سربزند. .....

تو به من نزدیکی و خودت می دانی!!!

 شبنم یخ زده چشمانم، در زمستان سکوت گرمی دست تو را می طلبید...

پ.ن:یک یادگاری عزیز از یه دوست عزیز


وبلاگم یک ساله شد.......




از تمام دوستانی که تو این مدت تشویقم کردند و باغم نامه نویسی هام غمگین شدند


سپاس گزارم....

حلاج عشق


طناب دار می بافم.....

                                            -  برای آرزوهایم -


وحسرت چار پای بودنم را میکشد......



گلوی فکر من -  هن هن کنان - از درد  می گیرد....


                          

                  ومن تب دار یک حسرت...



                                     تمام لحظه های بودنم را می شمارم.....


طناب تلخ یک رویاست.....


اینکه،


  تو هرروز می بافی برایم حسرتی دیگر



                              و من امشب بسوزانم تمام ارزوها را برای تو.......



برقص امشب براین داری که میبافی .........



که حلاج دلت فردا به دار عشق مهمان است....

این منم.....بعد تو

مهربانی را مچاله میکنم لای کاغذ خود خواهی .......



در چهار سوی دلم مترسک می گذارم!!!!



تا کبوترعشق جلد بامم نشود.....



     اری این همان نگاهی است به من



                              بعد از کوچ بهاری تو......

عطر کودکی

بوی بهار که میپیچد...


و در کشش زیبای زمین خدا سهم دانه ها را میدهد......



 درختان در پوشش مخملی  یاس ، عطر فروش رویاهای کودیکم میشوند...


یادت هست.....


شکوفه های گیلاس خانه ی پدری...


بوی لباس نو و کفش های تق تقی که همه را عاصی میکرد....


و چرخ و فلکی که مولوی میخواند و صدای زنگوله اش خواب ظهر تعطیلی رامی پراند.....


راستی تکلیف عید یادت هست.....


دلم یک عالمه جریمه میخواهد تا برایت بنویسم کجای راه  بیراه شد.....


بیچاره مرد  چرخ و فلکی کودکیم همیشه مولوی میخواند...