از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

اطلاعیه

دوستان هم وبلاگی من سلام!! 

 

اگه بگم دعوت شدم دروغ نیست که مولایم در مدت کمتر از یک هفته  

 

دعوت نامه ی مرا امضا کرده وبه دستم داده است... 

 

آری دوستان مسافر دشت مهربانی ها هستم و تک تک شما را  

 

به یاد خواهم داشت..... 

 

صهبانای گرامی !امید عزیز که همیشه با خوبی هایش مرا  

 

شرمنده کرده!آذر کده ی عزیز که دعا میکنم تا برگشتنم فیلتر نشود 

 

  افسانه دوست خوبم در خاطرات نو وشراب خاطره ی عزیز که 

 

  رنجهایش را میفهمم،مانلی که برای امتحانات تلاش میکنه،آزاد سرو 

 

 که از خدا برایش دعای خیر میکنم،فریبرزمهر که هدایت گرانه   

 

   دلسوزیم را میکند!کورش گرامی که فیلتر شد .....

 

     و دوست بسیار خوبم فری عزیز که دیر اشنایی من است..... 

 

  از همه ی شما وکسانی که من از قلم انداختم  کسب حلالیت میکنم

  

   عمری باقی ماند بعد آمدن دوباره از نو شروع میکنم ........

 

شاید این بار با نوشته هایم  اشک کسی را درنیاورم وکمی چاشنی شادی بر آن بیفزایم..... 

 

                                                        دوستان خوب پایدار باشید

معنای انظار

   چقدر دلم برای سفر تنگ میشود......  وقتی کلاغ بر سر بامت ترانه خواند


  وقتی تمام بود مرا می بری زیاد.........   وقتی سکوت ترک می خورد به آه


 وقتی هوای یاد تو ابری و گاه با رانیست...وقتی تو سر به زیر٬نگاهت به خاطره...


 لبخند شوم نفس های مرگ داشت..... وقتی که برگ برگ من از سوز درد سوخت


  اما تو فاتحانه تر از درد هایمی ..


  وقتی که التهاب نفس های زندگی ٬ تک سرفه های  خنده ز لبهات می برد.....


                                                   بنگر که بود من از دست رفته است

                                                  

                                                                با انتظار تو معنا کنم ترا

من و احساس بودن من......

  ملول از ماجرای بودن،باز قلبم لنگ می زند 

 

   بشقاب ترک دار احساسم لبه ی تنهاییم را خون آلود کرده است...... 

 

  حسرت برای دریدن احساسم چنگال هایش را در بغض های پنهانم فرو می کند... 

 

  چه نیرویی برای ایستادن مقاومم کرده است ،وقتی  نا امیدی  کوه صبرم را   

 

  متلاشی کرده .......و با نگاه به گذشته آرزوهایم را سلاخی میکند.... 

   

  پیله های عشق برای متولد شدن فقط کمی گرمای محبت می خواستند..... 

 

  وقتی زاویه ی نگاهت سکوتم را شکست..... 

 

       من....... 

 

    "بساط کردم تمام نداشته هایم را ....... 

 

      بی انصاف چانه نزن!!!!!!! حسرتهایم به قیمت  عمرم تمام شد"

شاید دوباره متولد شوم

     این روزا قلم از دستم فرار می کنه٬نمی دونم شاید منم دارم برا پاییز آماده می شم...... 

 

           شاید آخرین تکه های خویشتنم رو بسوزانم تا دوباره متولد بشم..... 

 

               دارم سکوت رو در بازی واژه های خزان پیدا میکنم....  

 

دلم می خواست

درون معبد هستی.. 

 

بشر در گوشه ی محراب خواهش های جان افروز.. 

 

نشسته در پس سجاده ی 

                                 صد نقش حسرتهای هستی سوز 

 

پرستش خوشه ی پربارتسبیح تمناهای رنگا رنگ 

                                               نگاهی میکند سوی خدا از آرزو لبریز 

بزاری ازته دل  

 

یک دلم میخواست می گوید... 

                          شب وروزش رفته وای کاش آینده است............ 

 

 

 

من امشب هفت شهر آرزوهایم چراغان است 

                                                      زمین وآسمانم نور باران است!!!! 

                                                        کبوتر های رنگین بال خواهشها 

 

                                                  بهشت پر گل اندیشه ام را زیر پر دارند... 

 

 

صفای معبد هستی تماشاییست .................

 

                     زهر سو نوش خند اختران 

                                          در چلچراغ ماه میریزد 

                                                       جهان در خواب و من تنها.... 

 

در این معبد دراین محراب: 

 

               دلم میخواست بند از پای جانم باز میکردم 

                                                          که من تا روی بام ابرها 

                                                                               پرواز میکردم .....

                 از آنجا پانهم تا کهکشان  

     

                  تا آستان عرش میرفتم 

                  در این معبد در این محراب: 

 

درد خویش را فریاد میکردم 

              که کاخ صد ستون کبریا لرزد 

                       مگر یک شب از این شبها ی بی فرجام 

                                                                   بروی پرنیان آسمانها 

                                                                            خواب بر چشم خدا لرزد.............. 

 

عید فطر بر تمام دوستان مبارک.....