از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

در جایی زندگی میکنم

من درجایی زندگی میکنم:



که شاعرانه _ به هوس سیبی _ تکه های غرور را


                                                            پای احساسی گنگ چال میکنند....


و مترسک می سازند تا دل دانه گرم شود به روییدن ......


غافل از این که ریشه های دانه زمین گیر شده اند!!!!


درجایی زندگی میکنم :


که خیال وقتی بهاری میشود می بارد...


مردمانش مانند بغض گیر کرده اند


                                          میان مشتی خاطرات خیس


که بی رحمانه ، وسوسه ی خیال خوابشان را می آشوبد.....


چه مردمان غریبی دارد زمینم......


پ . ن : دوستان از این همه نبودن شرمنده ام

نظرات 11 + ارسال نظر
آرشید جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام بر شما دوست گرامی

خیلی خیلی خوشحال شدم که دوباره چشمم به آثار زیبایتان روشن شد
سال خوبی برای شما آرزومندم و امیدوارم نشاط و آرامش ره توشه ی سفر شما به سالیانی دیگر باشد .

تا همیشه ارجمند و کامیاب باشید .

سلام دوست بزرگوار...
از این که همچنان نوشته هایم رامیخوانید سپاسگزارم....سال خوب وسرشارازسلامتی را برایتان ارزو میکنم. مهرتان راسپاس بزرگوار

دونده جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام رهای عزیز
خدایی امروز میخواستم بیام ببینمت! کجایی شما؟!
خوشحالم دوباره نوشته های فوق العاده ات رو میبینم
استعاره ها و تشبیهات بی بدیلی کار میکنید
لذت بردم

سال نو رو تبریک میگم و ارزو میکنم که پر از خیر و برکت و عاقبت بخیری براتون باشه
به یاد عزیزان سفر کرده نیز صلواتی نثار میکنیم؛

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

خدایشان رحمت کند

ما نیز دیر یا زود ، راهی این سفر خواهیم شد و آنان را ملاقات خواهیم کرد
خدا ما را نیز بیامرزد!
آمین

سلام دوست خوبم.براتون سال خوبی ارزو میکنم . من کمی گرفتارم وخسته ی ذهنی ...افکارم سرشارازنوشته است و دستم به نوشتن نمیرود . دوستان خوبی چون شما همچنان مشوقم هستندو من را به نوشتن امیدوارمیکند

H.k جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://bescot.blogsky.com

سلام...
شعر قشنگ و با معنای بود...آن جا که اشاره کردی مردمان این خاک مثل بعض گیر کرده اند میان مشتی خاطرات خیس...
ومترسک می سازند که دل دانه ها را گرم کنند!
این روزها دیگر کلاغ ها هم از مترسک نمی ترسند!
کلا به قول "الف بامداد" یا همان شاملو خودمان...روزگار غریبیست نازنین!
امید وارم امسال سال خوبی باشد برای همه ما...

سلام..از این که نوشته ام روپشندیدبسیارخوشحال شدم

مرتضی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
با آرزوی سالی خوب برای شما
دلنوشته هاتون خیلی قشنگ و زیبان
با تبادل لینک موافقی؟

سلام بزرگوار
سال خوبی وسرشارازموفقیت براتون ارزومیکنم

الهام شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

سال نو مبارک عزیزم.
به آرزوهات برسی. و شاد باشی.

سلام خانمی.
سالی سرشاراز خوبی ها برایتان ارزودارم

هدی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام خاطره عزیز
سال جدید رو بهتر از سالیانی که گذشت برات آرزو دارم
دلم برات تنگ شده بود بانو ...

سلام عزیزم.امیدوارم تمام شادی ها ونیکی ها نیز برشما لبخندبزند.کامیاب باشید.سال نوبرشما مبارک

الهام جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

لحظه ها می رویند مثل کودکی در بطن او. مثل آسمانی که کبود شده.
اما باید خندید و رویید. بشکف ای پرنده ی خوش آواز...

سمورآبی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://itdoesnotmatter.blogsky.com

بی رحمانه ، وسوسه ی خیال خوابشان را می آشوبد.....
زیباست...

سلام.ممنونم که هستید

افسانه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام خاطره ی عزیزم

عزیز دل شما کجایید؟

انشالله هر کجا که هستید سلامت باشید

سال خوبی رو به همرا تغییرات مثبت و زیبا براتون آرزومندم

سلام بانوهمیشه مهربان
کمتر اینترنت میام.وبیشتر سرگرم روزمرگی ها هستم. کمی باردلم که سبک شودمیشوم همان خاطره ی سابق...

سارا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

اینجا مردم شهر خود دیوانه ای بیش نیستند ؛ آرام باش

+ سلام خانومی ؛ خوبی ؟

سلام مهربانم....
خوشحالم که هنوز مهربان یادم میکنی.

هدی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

برام دعا کن عزیزم
خیلی زیاد ... خیلی ...

سلام عزیزم..حتما به یادت هستم...سرسجاده ی مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد