از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

مادرم

ای کاش آهنگ صدایت را

                              با بغض شب پیوند میدادم

یا در کنار یاد بود بی کسی هایم

           لمس نگاهت لحظه ای از قاب دل میکند


ای کاش...مادر..!!!!

                                      قد یک آغوش

                                                      از خاک و از آن قبر جا میماند


یا در کنار م باز می جستم

                          آن شانه های مهربانت را


ای وای برمن ...
                     باز می جویم!!!


               
                       عطر تو را ازخانه ی بی تو



ای کاش امشب خواب من آیی

                                     کابوس "بودن ها" نمی ارزد..!!!!

مادرم  ، یکسال شد که نبودنت را فریاد میزنم....