از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

دلم گاهی....

دلم گاهی میان بغض های ترش امید


هوس دار نگاهی میشود


                                 از عشق لبریز


ولی باخنده های تلخ امید


            گل لبخند  هم بر گونه خشکید....



دلم گاهی که میگیرد برایت


             کمی آغوش میخواهد زهستی


                     که از سرمای بی احساس تردید


                                    دمی آسود از تن ها بخوابد


ولی....

                 اندیشه های تار بسته


                             به سر گویی هوای خام دارد


   دلم مسموم شد ازخاطراتی


               که هر لحظه برایم نسخه پیچید


                          بهانه میتراشد چشم هایم


                                             دلم گاهی که میگیرد برایت !!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
رز دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://acme.blogsky.com

خوش بحالت باز یه چیزی داری از خودت بگی

ممنونم که سرزدید

مریم بانو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ http://m-z-f.blogsky.com

برایت آرزو دارم
خدا را
عشق را
و آرزویی که تو خواهی و خدا داند.

حسین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

دلم ایکاش راهی بر دلت داشت
هزاران غنچه از باغ گلت داشت
(هزاران بوسه از باغ لبت داشت)

سلام ...ممنونم که مهربان نگاهم میکنید

سارا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

دلم گاهی که می گیرد
تمام ِ روشنایی های دنیا را هم که جمع کنی
ابرهایم سفید نخواند شد ...

t hirteen چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ

داشتم نظرای پست مرداد ماه 90 وبلاگم رو نگاه میکردم یه نظر خیلی قشنگ داده بودین!!!

حیفم اومد در برابر اینهمه زیبایی با نوشته ناقصم خرابش کنم برایتان آرزو دارم
خدا از اسمانش یا از زمین فرقی ندارد کمی نگاهتان کند چون او همیشه با نگاهش نعمت ارزانی می کند وشاید کمی از اسمانش بر سرمان بارن عشق بباراند


اون موقع شاید معنی جمله و حرفت رو نفهمیدم،الان خوب درکش میکنم...

سلام دوست قدیمی
گاهی یه نوشته بد از مدتی ارزشمند میشه .....من نیز الان خودم شدید محتاج همین نگاهم

آرشید چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

عذر های بدتر از گناهم را ...
به زهر بهانه آغشته کرده ام
من روزی هزار بار
خودم را می کشم .


سلام و درود بسیار

سلام دوست بزرگوار .

اجاق چشمانم کور شده

اشکها ...

رو به انقراضند !
زیبایی کلامتان همیشه ستودنی است....

مرتضی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ق.ظ

............................ پلک مرا ...........................

......................... برای تماشای .......................

............................ خود ببند ..........................

...................... ای رد پای گمشده .....................

............................باد در کویر..........................

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://mohadeseh78.blogfa.com

تقدیم به تو:

بـعـضـی از آدم هـا مـال من نـیـسـتـنـد،
حـتـی اگـر هـر روز و هـر لـحـظـه کـنـارم بـاشـنـد،
بـعـضـی از آدم هـا مـال من اند،
حـتـی اگـر دور باشــند
حتــی اگـر بـذارنـد بـرونـد،
آخـرش بـرمـی گـردنـد ...

سلام عزیزترینم
تو تمامت برای من است...به هیچ قیمتی از دستت نخوام داد و عاشقانه بخاطرت خواهم ایستاد و زندگی خواهم کرد

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

خدایا...
مــن کــه جــز تــو،
کســی را نــدارم!
پس چــرا تــو را هــم نــدارم؟!

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

شوخی هایت با من
حُکم شوخی با کسی را دارد که ...
میخواهند تا چند لحظه دیگر اعدامش کنند !!
باید بخندم . . . !!!

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

گله ای نیست!

خودم آرزو کردم به هرچ دوست داری برسی..

آرزویم برآورده شد

به”او”رسیدی..

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

رفتنت آنقدرها که فکر میکنی فاجعه نیست...

من مثل بیدهای مجنون ایستاده میمیرم ...

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

یــک لبخنـــدم را بسته بندی کرده ام

برای روزی که اتفاقی تـــو را می بینم …

آنقدر تمـــــــــیز میخندم

که به خوشبختــــی ام حســــادت کنـــی …

و من در جیب هـــایــــم

دست های خالـــی ام را فریب دهـــم

که امن ترین جای دنیـــا را انتخاب کرده انــد

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://mohadeseh78.blogfa.com

کسانی هستند که ناخودآگاه از خودمان می رنجانیم ؛

مثل ساعتهایی که صبح دلسوزانه زنگ می زنند

و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم ،

بعد می فهمیم که خیلی دیر شده !!!

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://mohadeseh78.blogfa.com

آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛

از خــــودش .. از عشـــق

کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ، یــــخ بستــه ام!

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

هــــــــوا بارانــــیستـــــ

شیــــشه !! چـــــرا دیگـــــر بخـــار نمیــگیری؟؟

نتــــــرس....

دیـــــگر اســــمش را رویـــتــــ نمـــــــینویـــــسم!!

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

من عاشقانه دوستش دارم

و او عاقلانه طردم می کند

منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است

" شاملو "

رها پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

به پیــــــراهنت ... به آفتــــــاب بالای ســـــرت...
به دیـــــــــوار های خانــــــه ات...
به آیینـــــه ی اتـــــاقت که هر روز یک دل سیــــر تماشـــــایت میکند...
به ...............
من یک نفــــــــرم بی انصــــــــاف!
چطــــــور یک تنـــــه به یک لشـــــــکر حســـــــادت کنم؟!!

افسانه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام خاطره ی عزیزم

رقاص که باشی دیگر آهنگ خاصی معنی ندارد

با هر آهنگی باید برقصی

و این روزها

چه بد آهنگ هایی میزند روزگار

و هر روز برایش می رقصم

الهام جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

فردا نزدیک است
به قدر پلک زدنی فردا میاید
شب که تمام شود
تو هم تمام می شوی
عشق هم عوض می شود
در کالبدی دیگر
من به فردا امید دارم.

دونده شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام دوست عزیزم

چقدر زیبا و روان بود
منو حسابی غرق کرد!


دلم گاهی بهانه می گیرد
گاهی که نه!
همیشه بهانه می گیرد
مدام می خواهد و می خواهد
....

سلام دوست خوب

از محبت و مهربانی شما سپاس گزارم

هدی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام خاطره عزیز
روز عشق رو بهت تبریک میگم با یه دنیا آرزوی نیک دخترونه مخصوص خودمون!

سلام عزیزم منم این روز قشنگ رو بهتون تبریک میگم

مرتضی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

سپندار مذگان (اسفندگان )

روز دلباختگان ایرانی

بر تو ای ایرانی عاشق

مبارک باد

دوست ایرانی من سلام

اسفندگان بر شما دوست عزیز مبارک باد

دخترک بهار یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.arina.persianblog.ir

دل است دیگر بهونه میگیرد بهونه ی تو را
همیشه بهاری باشی

meraj چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://meraj-tak.mihanblog.com/

slm
webet alie
nazaret rajebe tabadil chie?

khabaram kon

mesi

:)

سلام و خوشحال به امدنتون

افسانه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام خاطره ی عزیزم

کجایید قشنگم؟

نگران شدم

سلام بانوی همیشه مهربان
کمی دلگیرم و گرفتار تکراری ترین ماجرای بودن...
خوشحالم به بودنت

سارا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

خوبی ؟ بهتری ؟

سلام نازنینم
کمی بهترم...خدا روشکر

فرح چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

دیوار مست و پنجره مست و اتاق مست
این چندمین شب است که خوابم نبرده است؟
رویای تو مقابل من گیج و خط خطی
در جیغ جیغ گردش خفاش های پست
هی دست دست می کنی و من که مرده ام
آن کس که نیست ...خسته شده از هر آنچه هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد