از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

گل میکند همه چیز

درنمک زار بودنم..... 

 

هرچه می کارم گل می کند...... 

 

                                                        _ مثل حسرت _ 

 

                                                         _ بی درد  _ 

                                                                

                                                         _مثل "تو "......... 

 

چندی است ؛که اشفته نگاهت میکنم....... 

 

                                                                      بی هیچ بغضی... 

 

                                                                     بی هیچ اشکی..... 

 

شاید نگاهم می ترسد از ابیاری کردن ؛ خواستنت...... 

 

                                                                که باز گل کنی در من........