از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

دلم می خواست

درون معبد هستی.. 

 

بشر در گوشه ی محراب خواهش های جان افروز.. 

 

نشسته در پس سجاده ی 

                                 صد نقش حسرتهای هستی سوز 

 

پرستش خوشه ی پربارتسبیح تمناهای رنگا رنگ 

                                               نگاهی میکند سوی خدا از آرزو لبریز 

بزاری ازته دل  

 

یک دلم میخواست می گوید... 

                          شب وروزش رفته وای کاش آینده است............ 

 

 

 

من امشب هفت شهر آرزوهایم چراغان است 

                                                      زمین وآسمانم نور باران است!!!! 

                                                        کبوتر های رنگین بال خواهشها 

 

                                                  بهشت پر گل اندیشه ام را زیر پر دارند... 

 

 

صفای معبد هستی تماشاییست .................

 

                     زهر سو نوش خند اختران 

                                          در چلچراغ ماه میریزد 

                                                       جهان در خواب و من تنها.... 

 

در این معبد دراین محراب: 

 

               دلم میخواست بند از پای جانم باز میکردم 

                                                          که من تا روی بام ابرها 

                                                                               پرواز میکردم .....

                 از آنجا پانهم تا کهکشان  

     

                  تا آستان عرش میرفتم 

                  در این معبد در این محراب: 

 

درد خویش را فریاد میکردم 

              که کاخ صد ستون کبریا لرزد 

                       مگر یک شب از این شبها ی بی فرجام 

                                                                   بروی پرنیان آسمانها 

                                                                            خواب بر چشم خدا لرزد.............. 

 

عید فطر بر تمام دوستان مبارک.....

نظرات 8 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

پیشاپیش عید شما هم مبارک

هم زیبا بود و هم درس آموز


پرنده جان در قفس تن آرزوی پرواز را دارد به گور می برد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

من امشب هفت شهر آرزوهایم چراغان است
زمین وآسمانم نور باران است!!!!
کبوتر های رنگین بال خواهشها
بهشت پر گل اندیشه ام را زیر پر دارند...

سلام عید شما نیز مبارک ... نمیدانم تاثیر ایام عید است یا نه ! اما روز به روز آثار شما دل انگیز تر و زبیا تر می شود . جدا" لذت بردم ...

عید بر شما نیز مبارک اعمال خیرتان مقبول حق
این سرود ه برای فریدون مشیری است(البته اگه اشتباه نکرده باشم)
از حضور دل گرم کننده ی شما سپاس گذارم

صهبانا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://sahbana.ir

امان از آلزایمر ... نظر قبلی را من گذاشتم ... باز هم متشکرم و از این همه زیبایی شگفت زده شدم .

نفرمایید استاد شما و این ذهن خلاق و الزایمر حاش لله...

برایم بمان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://titi-mz.mihanblog.com

عیدت مبارک مهربون

متنتو خیلی قشنگ نوشتی خیلی مزه داد

ممنون گرامی عید بر شما هم مبارک

برایم بمان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://titi-mz.mihanblog.com

برایت آسمانی خواهم کشید
پر از ستاره های همیشه نورانی
تو در کنار من روی ابرها
من غرق آنهمه مهربانی
چقــدر باید بگذرد؟؟
تا مـن
در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد می شوم.
تنـــم نلــرزد…..
بغضــم نگیــرد…..

هدیه های زیبایتان را جانانه دوست میدارم

غلامرضا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما، عید شما مبارک آذرکده

فری شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

خیلی لطیف و دل نشین بود خانومی...
دستت درد نکنه عزیز گل و هنرمندم

دوست خوبم از اینکه با شما اشنا شدم به خودم میبالم
از حضور سبزت متشکرم

برایم بمان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://titi-mz.mihanblog.com

دست عشق از دامن دل دور باد!
می‌توان آیا به دل دستور داد؟


می‌توان آیا به دریا حکم کرد
که دلت را یادی از ساحل مباد؟


موج را آیا توان فرمود: ایست!
باد را فرمود: باید ایستاد؟


آنکه دستور زبان عشق را
بی‌گزاره در نهاد ما نهاد


خوب می‌دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی‌بایست داد

(قیصر امین پور)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد