از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

اطلاعیه

دوستان هم وبلاگی من سلام!! 

 

اگه بگم دعوت شدم دروغ نیست که مولایم در مدت کمتر از یک هفته  

 

دعوت نامه ی مرا امضا کرده وبه دستم داده است... 

 

آری دوستان مسافر دشت مهربانی ها هستم و تک تک شما را  

 

به یاد خواهم داشت..... 

 

صهبانای گرامی !امید عزیز که همیشه با خوبی هایش مرا  

 

شرمنده کرده!آذر کده ی عزیز که دعا میکنم تا برگشتنم فیلتر نشود 

 

  افسانه دوست خوبم در خاطرات نو وشراب خاطره ی عزیز که 

 

  رنجهایش را میفهمم،مانلی که برای امتحانات تلاش میکنه،آزاد سرو 

 

 که از خدا برایش دعای خیر میکنم،فریبرزمهر که هدایت گرانه   

 

   دلسوزیم را میکند!کورش گرامی که فیلتر شد .....

 

     و دوست بسیار خوبم فری عزیز که دیر اشنایی من است..... 

 

  از همه ی شما وکسانی که من از قلم انداختم  کسب حلالیت میکنم

  

   عمری باقی ماند بعد آمدن دوباره از نو شروع میکنم ........

 

شاید این بار با نوشته هایم  اشک کسی را درنیاورم وکمی چاشنی شادی بر آن بیفزایم..... 

 

                                                        دوستان خوب پایدار باشید

نظرات 11 + ارسال نظر
غلامرضا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما،لبخند بر لبانمان نشست! سفر بی خطر ، انشالله به سلامتی بری و برگردی ، و با انرژیت به ما قدرت بدی! آذرکده هم فیلتر بشه، صد تا آذرکده دیگه، جاش سبز میشه !آذرکده که بمیره صد تا آذرکده دیگه به دنیا میان! چرا که جوونهای ایرونی همشون سبزند و با اعتقاد، ما که نه سواد داریم ! نه دل پاکی داریم ! نه حرف حسابی! ... فقط بعضی مواقع ، اونی که تو کله مون میاد رو میریزیم رو کاغذ! ...چرند و پرند! ... راستی یه چیزی رو بهت اعتراف کنم ، هر بار که کسی بهم میگه فیلتر میشی ، خوشحال میشم، با خودم میگم خدایا شکرت! مثل اینکه حرفهام ، خیلی هم بد نیست ! حالا اگه نبودیم یعنی راهمون درست بوده! و اگه بودیم یعنی طبق معمول چشماشون رو به واقعیتها بستن! ..... .... امیدوارم سفر خوبی داشته باشی آذرکده

خدا رو شکر که فیلتر نشدید دعاهام کارگر شده خدا رو شکر
خدا کنه نصیبتون بشه

امید شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

چه جای خوبی و چه مهمانی زیبایی دعوت شدید
خدا میدونه به کیا لطف کند
نوش جانت بانو!
ولی برای ما هم دعا کن
بگو یکی اینجا دلش برایتان پر می زند

سلامت بروید و دست پر برگردید
سوغاتی ...

یه سجاده پر از دعای خیر برایتان اوردم برگ سبزی است تحفه درویش
تو کاظمین خیلی یادتون کردم....

صهبانا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://sahbana.ir

سلام و درود ...
سعادت رفیق راهتان بوده که این سفر آسمانی روزی شما شده است
نام شما جزء سعدا ثبت شده و حوائجتان برآورده خواهد شد....
انشاءالله در آن حریم آسمانی ما را یاد کنید و برات سفر ما را نیز بخواهید

همیشه مدیون و مرهون لطف بیکران شما هستم . انشاء الله از این سفر بهره کامل ببریدو ما را نیز از سفرنامه ی خود محروم نفرمایید .

التماس دعا
خدا نگهدار
آیت الکرسی در تمام مسیر فراموش نشود .
من هم میخوانم

ممنون از دعای خیرتان

فریبرز مهر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

سفر به خیر، رهای عزیز

دوست گرامی سلام
برای خوبی هایتان بسیار دعا کردم تا روزی شما باشد و لذت معنوی ان را بچشید.انشاالله

t hirteen شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://thirteen-of-crazy.blogsky.com/

سلام
امیدوارم زیارتتون قبول شه
من دیگه نیستم خداحافظ...

سلام واقعا متاسفم شدم از رفتن شما

افسانه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام خاطره جون
انشاالله سفرت به سلامت باشه عزیزم منم دعا کن .خوش به سعادتت
اما دلم برات تنگ میشه
خداحافظ وبه امید دیدار

دوست خوبم سلام براتون خیلی دعا کردم از حضرت عباس خواستم روزیتان کند انشاالله

فری شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

خوش به سعادتت... التماس دعا دارم یه عالمه... ماها رو فراموش نکنی عزیز دلم

عزیزی دل سلام مگه میشه دوستای خوب رو فراموش کرد؟همیشه ودر همه جا در یادتان بودم

صهبانا(سعید پونکی ) چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام
شما در سفر روحانی تان بودید و منهم مسافر شدم ... البته از این خانه ی مجازی ... متاسفم که دیگر خانه ای ندارم تا میزبان شما باشم . اما اگر توفیق داشته باشم باز هم میهمان خانه ی خوب شما خواهم بود.

در این مدت از لطف شما دلگرم شدم و از مطالب خوبتان الهام گرفتم . انشاءالله که در پناه حق روز به روز به درجات عالی تر معنوی و مادی دست پیدا کنید.
سلامت و سعادت شما آرزوی من است . ا
التماس دعا
حق یاورتان .

دوست گرامی سلام از اینکه فراموشم نکردید دلگرم شدم به نوشتن
برایتان بسیار دعا کردم مخصوصا در حرم امام حسین انشاالله روزیتان باشد با خانواده گرامی بروید نه مثل من تنها...

امید پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

زیارت قبول
خوشا به حالتان

درود بر کعبه دلی که به دورش طواف می کنید

غلامرضا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما،.... التماس دعا آذرکده

سلام از اینکه هستید بسیار خوشحال شدم.....

امید چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بازم سلام و عرض قبولی

درود بر شما و بخت بلند تان

درود بسیار بسیار دلتنگ نوشته های دلگرم کننده ی شما بودم ودر دعا هایم لحظه ای فراموشتان نکردم پایدار باشید
انشاالله نصیبتان شود این سفر معنوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد