از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..


وبلاگم یک ساله شد.......




از تمام دوستانی که تو این مدت تشویقم کردند و باغم نامه نویسی هام غمگین شدند


سپاس گزارم....

نظرات 19 + ارسال نظر
امید جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

خاطره یکساله شد
اما خاطره ها را عمر نیست
خاطره ها تلخ و شیرین اند
اگرچه خاطره ی شما اغلب تلخ است اما شیرینی خود را دارد

مبارک است
انشاله در خاطره ی سال نو خاطرتان شاد باشد و شاد بنویسید

سلام....ممنونم از صبری که از خواندن دست نوشته های من میکنید....ارزو کنید بر جوانان که عیب نیست....

حمید جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

آپم

حلاج گونه

سلام...یادم نمیاد اینجوری بهم سر زده باشید

کوروش جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

افلاک از تو سرنگون خاک از تو چون دریای خون
ماهت نخوانم ای فزون از ماه‌ها و سال‌ها

کوه از غمت بشکافته وان غم به دل درتافته
یک قطره خونی یافته از فضلت این افضال‌ها

آن کو تو باشی بال او ای رفعت و اجلال او
آن کو چنین شد حال او بر روی دارد خال‌ها

آب حیات آمد سخن کاید ز علم من لدن
جان را از او خالی مکن تا بردهد اعمال‌ها

آب حیات آمد سخن کاید ز علم من لدن
جان را از او خالی مکن تا بردهد اعمال‌ها

بر اهل معنی شد سخن اجمال‌ها تفصیل‌ها
بر اهل صورت شد سخن تفصیل‌ها اجمال‌ها

گر شعرها گفتند پر پر به بود دریا ز در
کز ذوق شعر آخر شتر خوش می‌کشد ترحال‌ها

ملای رومی

درودها بر خاطره های ماندگار
عزیز یک سال شدن عریانی قلمت را تبریک گفته
و شهامتت را بر این مهم می ستایم
شاد باشی و یال در پیش راه را
کامیاب

سلام استاد بزرگوار...
شرمسار قلم زیبایتان شدم......ممنون که همیشه با لطف و مرحمت شرمنده ام میکنید....چقدر جای صهبانا نیز خالی است....

افسانه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام خاطره جون

تبریک میگم
انشالله که خاطرات شیرینی رابه نظم در آورید
اون خاطرات بد رو بریزید دور
خوشحالم که یک ساله شدن وبلاگتونو به روز کردید
قدر دوستان خوبتان رابدانید

سلام...ممنونم خانمی

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

عزیزترینم
دوستت دارم
وبلاگت یک ساله شد که شد
اصلا من برای وبلاگم اصلا سالی در نظر نگرفته ام
مهم نیست
اشک هایت را پنهان نکن
بگذار بی بهانه بیایند
یا حتی با بهانه
کسی چه می فهمد حتی اگر توضیح بدهی

سلام...من از اول با خودم یه قرار داشتم و اونم این بود اینجا خودم باشم بی نقاب....میدانم اگر توضیح هم بدهم نخواند دانست پس مینویسم مثل همیشه و هیچ کدام از خاطراتم را دور نمی اندازم...

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

می خواهم برایت کلی شعر بگذارم

نمیدونم سپاسم رو چطور بهت برسونم فقط باد را بوسیدم تا بوسه بارانت کند....

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

دَر حِصار اُتاقـَم مانــ ــدـﮧ ام

میترسَم دیدـﮧ شــ ــوم

یا حتــّ ــے

بـﮧ گوش برسَـد

تنهایـــے ام . . . !

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

غمگینــــم !
آنقدر که در مجاورتِ دریا هـــم
سراب مے بینم !
اگر نباشے ،
همیشه این َ م . . . !

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

آدم هـا که عوض می شونـد



از "سلام" و "شب بخیـر" گفتن شـان می شـود فهمیـد !



از بـوسه هـا و نـگاه هـا !



از گودال هـای ِ عمیقـی که بیـن ِ تـو و خودشـان می کـَنند !



و تویش
را
پـُر از دلیـل می کُـنند !




و بعضـی هـا
را
بی خیـالَش می شونـد !



یک گودال هم ، تـوی ِ دل ِ تـو می کـَنند !




که این یکـی
را
، خـودت بایـد پـُر کُـنی ..

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

ایـــن آینــــده کــــدام بـــود
که بهترین روزهای عمر را حرامِ دیدارش کردم

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

چشـــــــــــــم هایـــــــــم

فاصله های خالی

مشـــــــــــــت هایـــــــــــــــــــم

پر از تنهائی ست

پرونده مختومه ای ست دلم

که در ردیـــــــــــــف عشـــــــــــــــــــق

بایگانی ست.

ANNA جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

خوب باش

مهربان بمان نازنینم...

ستوده شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

مبارک باشه خاطره جان انشالله که همیشه دلت شاد ولبت خندان باشد .

سلام.....ممنونم از حضور مهربانت...

مسافر شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

صمیمانه تبریک میگم و امید که شاهد پست های شاداب باشیم

سلام... وممنونم گرامی

محمدآقایی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

تبریک میگم
انشالله هر روز بیای اینجا و مطالب شاد زندگیت را بزاری و هیچوقت غم نداشته باشی
انشالله

سلام و ممنونم

سارا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

یک سالگی فکر و قلمت مبارک
مانا باشی دوست من

ممنونم مهربونم...همیشه بودنت رو دوس دارم....

سارا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

می خوام اسمتو بنویسم

روی دیوارهای شهر

اما می ترسم!!!

(سیدعلی)

سمانه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.samane1373.blogsky.com

هم ممنونم که لینکم کردی و هم بهم سر زدی
مرسیییییییییییییییییی
منم لینکت کردم
لطفا بازم بهم سر بزن
مخسی
بای

سیتاک دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com/

سلام
چندین هزاران سال شد تا من به گفتار آمدم ...
سی سال پشتوانه بود تا یک ساله شود این افکار و قلم ...
به هر دو تبریک می گویم .

قلم بی نظیرتان مانا و ماندگار
بهاری و پویا باشید .

سلام...اشناس نگارش قلمت.....ماندگار باشید....همیشه دعایم بدرقه راحتان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد