از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

تهوع بودن

پنجره ی احساسم با صدای کولی وار ی باز میشود !!!

 

و من برای زن بودنم دلم می گیرد... 

 

وقتی تمام خودم را جمع میکنم  

                                                 - بی هیچ شکایتی - 

 

آرام آرام بغض های نجویده ام را قورت میدهم  

 

تا سر سجاده ی بی کسی دانه های تسبح را بهانه کنم  !!!

 

اما باز میدانم..... 

 

تهوع بودنم آخرین آرزو هایم را با حسرت قی خواهد کرد.............

نظرات 14 + ارسال نظر
سیتاک یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ http://sitaak.blogsky.com/

سلام و درود
از لطف شما که همیشه بیشتر از لیاقت حقیر بوده بی نهایت سپاسگزارم . خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت اما در کنار آثار عمیق و زیبای شما هیچ نیست .
باز هم از شما متشکرم .

خدا یار و یاروتان .

ببخش که بی اجازه ناخنک زدم به انهمه زیبایی. و نظریاتش رو بستم تا بدانید منم گاهی دلم میخواد مثل شما تمام درها رو ببندم فقط برای خودم حرف بنویسم....
ممنونم از لطف بی پایانتان

سیتاک یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ http://sitaak.blogsky.com/

پنجره احساسم رو به طوفان باز می شود ...
درست یادم نیست ...
شاید روز تولد این پنجره ، دریا طوفانی نبود !

شاید حس طوفانی دریا ست که مرا هوایی میکند
تا همیشه پنجره ی خیالم را به سمت تو باز کنم....

حقی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

شاعر که باشی عاشقانه ها را بهتر می سرایی....
سلام دوست خوب ....از دیدن این همه تحول جا خوردم...کاش من نیز کمی متحول شوم.....
پاسخ:
نه!!

عاشق که باشی!

شاعرانه میسرایی

عاشقانه هارا

گاهی سکوت میکنم تمام هجاهای زیستن را....

حقی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

تهوع بودن.......

آه......

دست گذاشتی روی انجا که......

گفتنش هم تهوع آور است..

از من بگذر که بی خیالی طی میکنم

اخه....

سه نفر دیگه هستند که مثل من فکر نمیکنن

اما من فکر اونا رو میکنم

ممنونم اما من چیزی از گفته هاتون نفهمیدم ...نمیدونم چرا؟

حقی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

این برای پست بالایی است که نظراتش فعال نیست

دردهای من که.....

الماس شده اند

از بس کهنه شده اند

حراجشان کرده ام

هیچکس نمی خرد ور نه

..............................دیگر شاعر نمی شدم

می فهمی که؟

ANNA یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

گمان میکنید که نیستم...

من هر روز

سکوتم رو پست میکنم اینجا !

وتوهمیشه دعوتی...
راس ساعت دلتنگی

ANNA یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

باد که می آید

خاک نشسته برصندلی بلند می شود

می چرخد در اتاق

دراز می کشد کنار زن .

فکر می کند

به روزهایی که لب داشت ...

گورس عبدالملکیان

پژوهنده دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.myfava.blogsky.com/

زن گریه های روز و شبش فرق می کند
سر دردهای بی سببش فرق می کند
گر چه اسیر کشمکش سیب و گندم است
اما برای عشق تبش فرق می کند
می خندد و به روت نمی اورد ولی
لبخند عشوه و غضبش فرق می کند
باید درست ساعت دو عاشقش شوی
یک ثانیه جلو ,عقبش فرق می کند
زن "نعمتی است هدیه فرستاده از بهشت"
هر لحظه طعم سرخ لبش فرق می کند
روز از سر غرور و شب از درد عاشقی
زن گریه های روز و شبش فرق می کند

سلام...ممنونم از ابراز محبتت .دوست خوبم

سارا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

از چند صافی باید بگذرد
تا آرام گیرد
درد هایم ؟!

سارا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

خاطره
حرف که میزنی
باید دهانم را گل بگیرم !
مرا چه به دنباله گویی ِ قلم ِ تو

وای نه سارا جون نگو تو رو خدا دوست خوبم همیشه به داشتنت افتخار کردم....تو ببخش که همیشه غم نامه نویسی میکنم.

سارا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

منتظرت می‌مانم
هم از آن بیش
که عبورِ ثانیه از هزاره‌ی مرگ،
هم از آن بیش
که تحملِ علف در بارشِ تگرگ.


منتظرت می‌مانم
هم از آن بیش
که شمارشِ بی‌حسابِ روز،
هم از آن بیش
که چند و چونِ هنوز.


منتظرت می‌مانم
می‌مانم تا آفتاب از مغربِ معجزه برآید وُ
تکلمِ حیرت از حلولِ درخت.

(سید علی)

حقی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

تهوع بودنم آخرین آرزو هایم را با حسرت قی خواهد کرد.............

من هم میخواهم نباشم..

اما....

........زنم ...... دخترم..... و پسرم

انها مثل من فکر نمیکنند!

حقی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

عجب پازلی شده!

نه....؟

شما

انا

پژوهنده

من........

یعنی جور میشود؟

یا چند ......کم دارد؟

یعنی اتفاقی است؟

نمی دانم

شاید بوقول انا....چیزی در ما غارت شده؟؟!!!

حقی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

میپسندم

همه ی افکارتان را

که هماره در قلمتان.

بی وقفه جاریست

شرمنده ام میکنید..اما من هنوز در شگفتم از این همه تغییری که وبلاگ و افکارتان میبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد