از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

خانه ام مدرسه است...

خانه ام مدرسه است..

        چای زنگ تفریح چقدر می چسبد

 

                                              خستگی رامیبرد از تن بیرون.....

  زنگ بعدی انشا.....


       بچه ها بنویسید:زندگی یعنی چه؟

                               بچه ها سر در کاغذ٬به نوشتن مشغول

                                                           با خودم میگوییم٬زندگی!؟واقعا یعنی چه؟؟


زندگی شاید برخورد گچ وتخته سیاست....


زندگی شایدآن لحظه ی نابی باشدکه یکی از شاگردان

ناگهان٬مپرد از خوابش

       من و من میکندو میگویدمیگوید:


برزبانم هست الان میگوییم

             زندگی خط درازی است٬که هر روز تو را می کشاند به در مدرسه و تو

لبخندی بر لب داری......

زندگی شاید آن لبخند است......

                             زندگی شاید٬آن لحظه  حساسی است که


   یکی از شاگردان در جواب پرسش ٬فکر میکند!!!

  زندگی لحظه دیدارتو با شاگرد است زندگی قند وشکر یا روغن نیست که بدنبالش باشی...

  نیابی آن را..

                   زندگی درس و کتاب است و قلم ..................

 

زندگی مدرسه است.................


اغاز سال تحصیلی جدید  بر همه مبارک.....

نظرات 9 + ارسال نظر
صهبانا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام
رسیدن به خیر .. زیارت قبول ... خوش به سعادت شما ... از اینکه در آن بارگاه نورانی یاد حقیر هم بودید بی نهایت متشکرم . انشاءالله در سفرهای روحانی و معنوی دیگر نیز مرا و ما را یاد کنید.

خیلی منتظر آمدنتان بودم و بار ها سر زدم . خدا را شکر می کنم که به سلامت و با دست پر از این سفر باز گشتید.

ایام بکام ... عزت مستدام .
باقی بقایتان .

سلام از دعای خیرتان امدم و بسیار سبک از بغض های بی فریاد.....
سفرمان کمی طولانی تر از بقیه بود چون ما یک روز کامل تو کاظمین بودیم وبوی امام رضا رو از جواد الامه استشمانم کردیم خیلی خیلی سفر خوبی بود جاتون خیلی خالی بود

سین جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

رسیدن به خیر ...زیارت قبول ...

مهر ماهتان مهربان !

ممنون از خوبی هایتان خدا نصیبتان کند
ماه مهربانی شما هم مبارک!!!!!

امید جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

رسیدن بخیر
بنده بدلیل کمرو بودن فقط زنبیل خانگی را همراه اوردم بجهت بردن سوغاتی ها
لطفا به قدر کرمتان ان را پر کنید

سلام دلم برای شوخ طبعیتان تنگ شده بود اما در مجموع اگر اجناس دست سه چینی میخواهید پیش کش کنم خدمتان
اما اگر اندازه ی دعا هایم را میخواهید ان ظرفی که آورده اید کم است

امید جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

مثل همیشه همیشه زیبا بود
دلم برای متن های زیبایتان تنگ شده بود

شراب خاطره شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://nina65.blogsky.com/

زیارت شما قبول
زندگی چون مربع روبیک است سخت می توان رنگها را کنار هم چید
با درهمی رنگ ان را باید پذیرفت.

دوست خوبم سلام از حضور گرمت متشکرم
روزی شما باد

افسانه شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
رسیدن به خیر خاطره جون
زیارت قبول

سلام دوست خوبم طلب کردم روزیتان باشد تا بار دل سبک کنید

غلامرضا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ، خدایا شکر، که دوستان ما به سلامت به میهن بازگشتند ، آرزوی خوشی و سلامتی ، هدیه ما برای ورود شماست، صمیمانه ترین زیارت قبول را از دیار آذرکده پذیرا باشید،... ویادآوری دوران درس و مدرسه ، دوران شیطنت ، سر خوشی ، نادانی ، سادگی ، سرکشی ، ریاضی هندسه ،بابا آب داد، آن مرد آمد ، باز باران با ترانه،.... و سر شکستنها و پاشکستنها ، و شلاق ناظم ، و دعای صبحگاهی ( از زنده باد شاهنشاه آریامهر تا تلاوت قرآن ، هردو توسط یک نفر!...) ... یادش بخیر ، یادش بخیر! آذرکده

یاد باد آن روزگاران یاد باد!!!!!

حسین ب یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.shamejam.com

بغض بیخ گلویمان را گرفت !!! یاد دوران کودکی بخیر !!!! مطمئنا شما دانش آموز نیستی که از شروع مدارس و کلاس درس خوشوقتی !!!! اشتباه میکنم؟؟؟

برای دلتنگی بهانه میخواهم!!! ماه مهر امد وایام دوباره یاد آور روزهای کیف کتاب و درس یادش بخیر

حمید دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

همه را گفتی تو

و نگفتی که حیاتی که از ان میگویی

جای دیگر جاریست

و فقط سایه ی از ان

باقیست!!؟؟

بهانه ای برای شروع از وب افسانه یافتمتان با اتفاق

ممنون از این هدیه ی زیبا برای آغاز اشنایی
خوشحال میشوم گرامی باز سر بزنید دوستان تازه همیشه مرا خوشحال میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد