از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

آینه ی روزگار!!!

     دست مشاطه ی روزگار!موهایم را شانه میزند 

 

     آینه٬ عبرت گونه٬ سفیدی موهایم را به رخم  می آورد....  

 

    چیین برپیشانی می افکنم و ناباورانه می خندم 

 

    تلخی نیشخندم٫ قلبم را می آزارد..... 

 

      وتپش ضربهای آهنگین را از من می گیرد 

 

     سکوت می کنم ولب می گزم ! 

 

    در زیر سایه ی بلند تنهایی٬آخرین جرقه های نفس هایم را  

 

                                                                  جشن می گیرم .... 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
t hirteen پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://thirteen-of-crazy.blogsky.com/

سلام
خوبین؟
آپما
یه سر بیاین پیش ما
راستی منتونم زیبا بود

فریبرز مهر پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://delafruz.blogsky.com

دیدگان بی فروغ
خستگان و دردمندان چهر زار من
همرهان ناگزیر و بی قرار من
بی فروغ تر ز پیش
آخرین نگاه را
قطره قطره بر مزار کهنه ات گریستند
ای نشسته در کلام حزن
ای بهار من



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد