از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

آخرین جرعه بودن

   حریصانه  آخرین جرعه های بودن را سر می کشم 

 

    ومستی خویش را با ناله فریاد می کنم....... 

 

    در هم آغوشی گرمای مستی 

 

     دلتنگ٬ قاب عکس شکسته ات می شوم  

 

    صدایت٬ در کوچه های تنگ وباریک ذهنم می پیچد 

 

     

 وباسکو تت باز بر من لبخند می زنی 

 

     آرامشی یاس آلود٬بغضم را می خورد 

 

       

وامیدی پندار گونه٬ دست تنهاییم را می گیرد 

 

   پرشتاب قدم بر می دارم 

 

   تا گام های لرزانم دلت را نلرزاند 

 

   اما اکنون یادم از حضورت مست است 

 

    و جای نبودنت از گذشته بر رنگ تر .....

 

                                                     سراب من بیا ! 

 

    

تا آخرین جرعه ی بودن را سر بکشم!!!!! 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
صهبانا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com/


از جرعه های کلام شما تشنه تر می شوم و حریصانه آن را سر می کشم ...
پرشتاب قدم بر می دارم
تا گام های لرزانم دلت را نلرزاند
اما اکنون یادم از حضورت مست است
و جای نبودنت از گذشته بر رنگ تر .....
سراب من بیا !

تا آخرین جرعه ی بودن را سر بکشم!!!!!

مثل همیشه عالی بود ...
سپاس بی قیاس ...

امید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

سراب را باور نکن
سخت به باور می شود و به سادگی بر باد می رود

آزادسرو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://pahndasht.blogsky.com/

سراب نبود، خوب می‌دانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد