از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

لبخند سکوت

سکوت بر من هجوم می اورد وباز من تسلیم او 

 

 بازجغد وار در تکرار تنهایی٬ گوشه گیر سردی نگاههای بی احساس می شوم.  

 

باز قاب عکس بی کسیم را نگاه می کنم..... 

 

وتو در آن چه شیرین لبخند می زدی!!!!! 

 

راستی چرا اشکهایم را بوسه وار لمس نکردی؟؟ 

 

وقتی فریب جاده تو را فریاد می کرد 

 

بغض را بدرقه ی راهت کردم٬ شاید جاده تو را از من نگیرد 

 

وقتی از پشت شیشه فقط دست تکانم دادی.... 

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبرز مهر سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://delafruz.blogsky.com

من نشانه ای ز درد های روزگار خویش
من نشانه ای ز روزگار درد های خویش
من ترانه فسرده حالی ام
من نشانه ای ز خون قلب های ریش


خاطره گرامی از نوشته هایت کمال لذت را می برم

ممنون که سر می زنید... گویا شما نیز چون من دلی پر درد دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد