از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

اقیانوس اندوه

وقتی درتکرارعقربه ها! قلبت به یکباره می لرزد.وقتی سرانجام دنیا همچو مار برتنت میپیچد... 

 

وقتی ستاره ها طناب دار تو را می بافند...... 

 

وقتی در کنج دل چیزی آزارت می دهد که جرات واگویه کردنش را نداری ......

 

وقتی می خواهی وتمام توانت را جمع می کنی .ولی باز دنیا نا تواناییت را به رخت می کشد ....

  

وقتی از نیرنگ دل خوری .وقتی فریب هم فریبت میدهد........ 

 

وقتی سلسله وار روزها تورا به مرگ میخوانند ولی تو به خود وعده می دهی که این بار 

 

شادی های کاذب با من خواهند ماند..... 

  

بیا ! 

بیا واندوه سایه وار را باور کن که همیشه به گستردگی اقیانوس در تو پابرجاست.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد