از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

زندگی دروغ زیبا

من وتو ازدوسوی می نگریم         زندگی این دروغ زیبا را 

 

 تودرآن پرامید می نگری            جلوه های خوش و فریبا را 

 

 

آنچه بهر تو مایه ی شادیست       می شود رنگ گونه غم من 

 

آنچه اکنون بهشت خرم توست       زندگی را کند جهنم من 

 

 

پیش چشم تو افتادن برگ           خود همان اوفتادن برگ است 

 

پیش چشم من ای دریغ دریغ     اینکه پایان زندگی مر گ است  

 

 

 

اینم اماتو در خیال از من          آدمی مثل خویش ساخته ای 

 

نگهم می کنی و میخندی           که چه آسان مرا شناخته ای

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

دوست خوب خیلی خوبه می دونی
دوست خوب شاید از اون چیزی که توصیفش کردی هم بهتر باشه
من واقعا به یک دوست خوب نیاز دارم
خودت داری از اون دوستای خوب؟

دوست خوب سلام!دست نیافتنی تو دنیا یعنی داشتن یه دوست که تو رو برا خودت بخواد همون طور که هستی نه کم نه زیاد

هروقت همچین کسی رو پیدا کردی سلام منو هم برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد