از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

روزها از پی هم میروندو من باز باتکرار میستایم 

 

آنچه را که درونم را میکاهد....... 

 

 

 

باز حسرت جوانه میکند در دلم چرا  اندوه 

 

 

اینگونه سایه گستر است درمن چرا برای بودن 

 

بهانه ای جز خویش نمیابم وای چقدر در      

 

 

در خویشتن خویش فر ورفته ام.........

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبرز پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://delafruz.blogsky.com

تحفه ی روزگار ماست این روزمرگی و دلمردگی

مرتضی سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

عمر نوح هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

کفایت ندهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

انتظار مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا


گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر طبیبان

به بالینم آینــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

درمان نتواننــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

دل بیمار مــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا


..................

سلام

خویشتن ، خویش را گم کرده ام در کوچه های دلتنگی خاطره

دلتنگی را صبر هم درمان نکرد

مرتضی سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام

آغوش عابر دل خسته پای درخت
باز است بر برگی که از درخت ناباوریها می افتد

بی بار تر از درخت ها خزان را به انتظار نشسته ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد