از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

رفت ...

 

رفت 

 

 آنکه مـــــــرا مونس جان بـــــود  

 

آنکه مـــــــرا آرامش جان بــــــود 

 

 

مادر خانه بی تــــو سرد است

 

نظرات 42 + ارسال نظر
آرشید پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ق.ظ http://arshid.blogsky.com

انا لله و انا الیه راجعون
سلام
کلامی نمی یابم که گویای تالم قلبی و تسلیت حقیر باشد ...
پرواز روح آن مادر گرامی به عالم ملکوت را به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض می کنم و علو درجات ایشان و سایر درگذشتگان را در این روز رحمت مسئلت دارم .
باقی بقایتان ...
و اجر فراوان زینت بخش صبر شما .

افسانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام خاطره ی عزیزم

خداوند رحمت کند مادر عزیزتان را

خیلی ناراحت شدم انشالله غم آخرتون باشه

روحش شاد

افسانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

خاطره ی عزیزم

درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم

روحشان شاد

یکی بود یکی نبود پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ http://yekiboodyekinabood.loxblog.com

مادر...


نمیتوانم کلامی در موردش بنویسم و عاجزم
فقط از خداوند می پرسم که
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم...

پرچانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

خدا رحمت کنه مادر عزیزتون رو
آرزوی صبر دارم برای شما و خانواده محترمتون

دونده پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام

انا لالله و انا اله راجعون
همگی ما دیر یا زود ، رهسپار دیار باقی خواهیم بود

خیلی خیلی متاسفم. امیدوارم خداوند به شما و خانواده محترم صبر عنایت کنه
خدا رحمت کنه مادر عزیزتون رو

مسافر پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

دوست گرامی
صمیمانه ترین تسلیت های ما رو پذیرا باش
مادر که نباشه انگاری خیلی چیزا نیست اما از خدا میخوام که آستانه تحملت بالا تر بره و میدونم که دوستان مجازی پشتت رو خالی نخواهند گذاشت
روحش شاد

ستوده پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com

خاطره جان بهت تسلیت میگم خدا مادر مهربانتان را رحمت کند

امید گرمکی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

با عرض شرمندگی از تاخیرم

با قلبی اندوه بار این ضایعه سنگین را به شما خواهر عزیزم تسلیت می گویم

باز هم فرشته ای دیگر از این خاک سرد رحل سفر بست

Mr PACT پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.misaghetanha.blogsky.com

خدایش بیامرزد...

فرح پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

وای خاطره عزیزم
تسلیت میگم.

هدی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

عزیزم ...
خاطره جان واقعا نمیدونم چی باید بگم ... کلمات کم میارن ... ببخش ظرفیت واژه کمه برای تسلای غم تو ... فقط برای ایشون آمرزش و آرامش در جوار رحمت حق و برای تو دوست عزیزم، صبر جمیل از خداوند میخوام ...
عزیزم کاش می تونستم کنارت باشم و حداقل دستاتو توی دستم بگیرم شاید کمی کمک کنه به آروم تر شدنت ...
کاش کاری ازم برمیومد ...
خاطره جان من رو در غم خودت شریک بدون ... ما دوستانت هرچند کار زیادی ازمون برنمیاد اما برات دست به دامان آسمانیم عزیزم ...

آرشید جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ق.ظ

سلام
امید که روح آسمانی ایشان در کنار انبیاء و اولیاء ماوا گیرد و خداوند به شما صبر و اجر عطا فرماید .





http://arshid.blogsky.com/1391/09/16/post-140/

فریناز جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

تسلیت می گم خاطره ی عزیز

ما رو هم تو غم خودت شریک بدون
تنها نیستی...

مادرها رحمت شده ی خدان
دیگه زجر نمی کشه...

ترانه هایم... جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://hajehsan.blogfa.com/

خاطره ی نجیب

بسی ناخشنودم که اینگونه خدمت میرسم

خداون روح اون را قرین رحمت و غریق دریای مغفرت خود بگرداند

مرا در این اندوه جانسوز شریک و رفیق بدان

ارادتمند ی از قدیم الایام

حقیر ..حقی

افسانه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام خاطره جان

باز هم تسلیت میگم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلا الضَّالِّینَ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ * اللَّهُ الصَّمَدُ * لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ * وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ

خداوند رحمت کند

روحشان شاد

مریم بانو جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com



خاطره عزیز.
تسلیت واژه کوچکی در برابر غم بزرگ توست. ما را در غم خود شریک بدان.

امیدوارم که روح ایشان عجین با آرامش و رحمت باشد و خداوند صبر و شکیبایی به شما عنایت کند.

H.k جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://bescot.blogsky.com

متاسفم...
وخدمتان تسلیت عرض می کنم.
واز خدا برای شما صبر و آرامش آرزو مندم.
روحشان شاد.

حسین یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ق.ظ

کاش اولین نباشم که تسلیت میگوید و آخرین که برایت شکیبایی آرزو میکند.

افسانه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام خاطره ی عزیزم

عزیز دلم انشالله که غم آخرتون باشه انشالله که سایه پدر بزرگوارتون بر سرتون مستدام

نازنین افسانه. خاطره ی عزیزم انشالله که خداوند به شما و بازماندگان صبر جمیل عطا کند

روحشان شاد

سلام مهربانم
امروز بعد از 8 روز فراق و دوری تمام توانم را جمع کرده ام تا بیایم و برای تمام محبتها ی شما دوستان فقط تشکر کنم و دعای خیر بدرقه راهتان نمایم

امید گرمکی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

چشمه از مـــــاه تــرا کرد سراغ
مــادرم! جای تو خالیست به باغ

خانه روشن همه از شمع تو بود
با تو از خــانه ی دل رفـــت چراغ

بازم تسلیت می گویم
انشاله بقای عمر خودتان

برادر مهربانم سلام
مادر نعمتی بود که دیگر ندارمش و وقتی دلتنگش میشوم فقط ارام اشک میریزم...برای مهربانیت سپاس گزارم دوست خوب

مرتضی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

امام حسین علیه السلام فرمودند :

«من اصابته مصیبة فقال اذا ذکرها «انا لله وانا الیه راجعون » جدد الله

له من اجرها مثل ما کان له یوم القیامة; (38) هر کسی مصیبتی به او

رسد، پس هرگاه که به یاد آن مصیبت می افتد بگوید: «ما از خداییم و

به سوی خدا باز می گردیم .» ، خداوند در روز قیامت پاداش او را [هر

مقدار که تکرار کند] به میزان پاداش مصیبتی که به او رسیده است

تجدید می کند .»

روحش شاد و قرین رحمت الهی باد



سلام دوست خوبم
بر مصیبت صبر میکنند و بر درد سکوت....نمیدانم چرا نه توان صبر دارم و یارای سکوت....

مرتضی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

انا لله و انا الیه راجعون


کدامین دســـتی زلف پریشان سرم شانه کند

شــــمع وجـــودش روشـــن شب تار خانه کند

مرهـــم درد نهانــم دست نوازشـــگر مادر بود

هجرت بلبل ازین باغ ،گلشن عمرم ویرانه کند


عرض تسلیت و آرزومند صبر و بردباری دوست عزیز م را از درگاه خالق هستی خواستارم




مهرتان را سپاس و سایه مادر همیشه بر سرتان باد...

مرتضی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

واژه ها نیز خیس بارانند

زین و غم و درد ،

خون دل ، یارانند

پاک باخته عشق است

بر عالم هستی مادر

در فراقش دیده ...

شب و روز گریانند


«واصبر علی ما اصابک ان ذلک من عزم الامور»


«و در برابر مصایبی که به تو می رسد شکیبا باش که این از کارهای

مهم است .»

سین چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://s-sin.blogsky.com


خاطره عزیز ،

صبحی که پیام رفتن را در وبلاگ جناب آرشید دیدم ،

ناراحت نشدم ..شوکه شدم ..جا خوردم و لرزیدم

زمانی که عزیزی را از دست میدهیم انگار که نیمی از

وجودمان هم با او میرود ..میرود همانجا که او رفت ..

و بعد از مدتی به آرامش دست پیدا میکنیم ..آرامشی

که قبل از آن نداشتیم ،

چون پر کشیدن نیمه ی وجودمان ما را به خود میاورد که

قضیه چیز دیگریست و خوب میبینیم که چه بیهوده

رنج میکشیدیمو و چه بیهوده با هر تلنگر بر سرمان میزدیم

میبینیم که ارزشمندی با چیست ...میبینیم حقیقت را ..

خاطره عزیز

درکتان میکنم و از هستی میخواهم وجودتان را تا رسیدن

آرامش لبریز از صبر و شکیبایی کند ، تا از آن به بعد

با لذت صبر کنید نه با رنج .

بیکران باشید

سلام دوست خوبم
از ابراز همدری تون سپاس گزارم
صبر را نوشتن اسان است اما تحمل کردنش را نمیدانم چگونه توصیف کنم

سارا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

ای وای ِ من
خاطره ...
درد ِ داغ دیده رو داغ دیده می فهمه ... میفهممت بانو جان ...
همیشه از تسلیت گفتن و شنیدن بدم میومد
کرور کرور آرامش برای دل ِ دریاییت و آمرزش برای مادر مهربونت ...

+ ببخشید بابت تاخیر ؛ نبودم

سلام عزیزم
ممنونم خانمی

دونده چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام خاطره خانم عزیز

غم فقدان مادر خیلی سخته...الهی خدا بهتون صبر بده و در برابر آن پاداش فراوان.....
برای شادی روحشون فاتحه ای نثار کردم
خداوند غریق رحمتشون نماید

انشاالله پروردگار سایر عزیزان را برایتان حفظ فرماید
امین

--
از اینکه با وجود شرایط روحی نه چندان مناسب؛ قبول زحمت فرمودید و به کلبه حقیر بنده سر زدید بینهایت سپاسگزارم
[گل]

سلام دوست خوب
فقدان مادر به حدی سخته که هنوز هم نتونستم کمر راس کنم.
لطف شما همیشه شرمنده ام میکنه

افسانه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام خاطره ی عزیزم

آمدم تا بگویم:

بہ یادتـم بہ وسعتــ ـ قلبــ ـ کوچکــم ، شـاید کــم باشـد

اما قلبـــ ـ هــرکـس تمام زندگے اوستــ ـ

افسانهی همیشه مهربون سلام
کمی که از این حال بیام بیرون دوباره سر میزنم به تمام دوستانم

امید گرمکی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

جز وظیفه چیز دیگری نبود

خدا از تن تان را سالم و وجودتان را از نور خودش گرم نگه دارد

سلام و سپاس مرا پذیرا باشید

کوروش پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://korosh3084.blogsky.com/

درود بر خاطره مهربان
دلت هماره سبز

مرا آغوش مادر تگیه گاه است
به شبهای دلم او همچو ماه است

پدر دیوار دل ،مادربر ان سقف
پدر پشت من و او جان پناه است

بداهه (کوروش نادرخانی)

افسونگر دلها جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

بانوی بزرگوار ، خواهر ارجمندم
چگونه تسلیت بگویمت ؟
میخواستم با جادوی شعر تسلایت دهم . دیدم نمیشود
خدایش بیامرزاد
****
مهر دستان تو رفته از سر من
پر کشیده ای خدایا مادر من
تا که بینم قامتش را بار دیگر
مانده بر در خیره چشمان تر من
کاش میشد تا ابد بودش کنارم
وه چه پژمرد آرزوی آخر من ...

سلام
ممنونم از شعر اهدایی تون الهی غم نبینید

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://manzanam.blogfa.com/

سلام
خاطره عزیز بسیار متاثر شدم . غم بسیار بزرگیست .
خداوند بزرگ ایشان را رحمت و به شما صبر عنایت کند .
تسلیت مرا بپذیرید و عذر خواهم به خاطر تاخیرم ...

سلام خانمی
از مهربانیت و لطفت سپاس گزارم

الهام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

خاطره ی عزیزم همین الان فهمیدم.
یخ کردم.
واقعا ناراحت شدم.
مرگ هر مادر مهربونی روی زمین تکه ای از قلب رو با خودش می بره حتی اگر قلب من غریبه باشه.
اشکم سرازیر شده...
برات صبر آرزو دارم و برای مادر بزرگوارت آرامش.
ببخش که بیشتر از این کاری از من بر نمیاد.

سلام عزیزم
مادر رنجورم با دردهایی که میکشید تمام قلب مرا با خود برد

محمد یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.myfava.blogsky.com/

خواهر گرامی و مهربان

سلام

مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض کرده

برای آن مرحومه غفران الهی و برای شما صبر آرزومندم

از اینکه دیر با خبر شدم هم عذرخواهم

سلام دوست بزرگوار و ممنونم از مهرتان

سارا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

خوبی خواهری ؟

سلام نمیدونم حالم چطوره فقط هستم...

t hirteen یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

تسلیت میگم....همین

سپاسگزارم

دونده یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام خاطره خانم

خواستم هم تسلیت دوباره ای بگم و فاتحه ای برای شادی مادر مهربونتون نثار کنم. و هم از حضور پر مهرتون در وبلاگم تشکر کنم

میفهمم که غم مادر چنان سخت و سنگینه که کمر راست کردن زیر بار اون کار ساده ای نیست. درک میکنم
کاری از دستم بر نمیاد به جز دعا و تقاضا از خداوند مهربان که آرامش و صبر را انشالله بر قلبتون جاری کند
آمین

صلواتی برای شادی ارواح مومنین درگذشته ، به خصوص مادر عزیزتون نثار میکنیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام مهربانم.حضور گرمت و دعا مهربانت بزرگترین هدیه ای است که به من دادی...سپاس گزارم مهربانم

محمد سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.myfava.blogsky.com/

آخر پاییز شد، همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!
بشمار، تعداد دلهایی که به دست آوردی...
بشمار، تعداد لبخندهایی که بر لب نشاندی...
بشمار، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی...
فصل زردی بود، تو چقدر سبز بودی؟!
جوجه ها را بعدآ باهم میشماریم...
**" یلدا پیشاپیش مبارک "**

سلام و یلدا برشما دوست عزیزمبارک

افسانه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام خاطره ی عزیزم

درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند

سخت بالا بروی،ساده بیایی پایین

قصه تلخ مرا سرسره ها می فهمند"

خوبی خاطره جان؟

سلام نازنینم
کاش این درد را کسی نکشد..
درد ها فراموش میشوند ولی همدردها هرگز

افسانه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام عزیز دلم

خاطره ی عزیز اندوهت را به برگها بسپار تا باد پاییزی آن را ببرد

یلدا بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک



شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

خداوند رحمت کند مادر عزیزتان را
روحش شاد

سلام مهربانم
یلدا برشما وخانواده گرامیتان مبارک باد...سپاس گزار مهرتان هستم

ستوده پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام خاطره جان .
میدانم که در این ایام غمگین وناراحت هستید .
اما با این وجود یلدایتان مبارک باد

سلام عزیزم.
یلدا بر شما دوست نازنینمک مبارک باد و دلتون همیشه بهاری

فرح جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

سلام خاطره جان
خوبی عزیزم؟

سلام عزیزم دارم بهتر میشم..ممنونم نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد