از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

یاد دوستان.....

حیای ِ رویِ گـلت ،نازنین ،چه رویایی است

                                                    نگر در آئینه ی دل ،ببین ، تماشایی است


اگر چه چهره کشیدی ، تو در هم و نقشی

                                              به چین برند دلالت ، دلیل ِ زیبایی است

مگر نشان ِ پری را فسانه ها ، آرند

                                            ولی ،به چشم من اکنون، پری ِ دریایی است

مرا ، کرشمه ی نازت ، نیاز ِ جاوید است

                                            چه عیب ، ناز ِ عزیزت، نشان ِوالایی است

به دشت ِچشم ِ سیاهم ، غزال زیبایی

                                            به اتفاق درآیی! عجب معمّایی است

حدیث ِعشق ِمرا ، وِرد ِ هر فسانه مکن

                                       که در نظرم ، عشقِ قیس ِ صحرایی است

دلیل ِ مهر و محبّت ، نباییدت ، گفتن

                                   هر آنچه را که شنیدی ،مگو که گویایی است


اگر چه حججت جوری ! و غمزه ها داری

                                        مرا به مهر ِ تو امید و، غمزه ، پروایی است



پ. ن: شعر انتخابی استاد کورش بزرگوار است...




دوستان خوبی داشتم در این جمع گرچه مجازی، اما بودنش را


نوعی دلبستگی بود.دوست خوبم "امید  در وبلاگ گرمگ "


مسافر عزیز که خدا را شکر مشکل زندگیش حل شد و رفت....


و استاد بزرگوار که با خراب شدن سرور سایتی که داشتن ما رو فراموش کردن


دوست خوبم حمید حقی که باشکستن ساز دلش


وبلاگش رو هم خاموش کرد و رفت....


درسته دنیای ما مجازیه اما همیشه دلتنگی ، واقعی است.......


دوستان خوبم درسته که دیگه سر نمیزنید اما همیشه به یادتون هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
مهاجر چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://batamegilas.blogfa.com/

سلام
ممنون از این شعر زیبا
و ممنون از اینکه یاد دوستان مشترک را گرامی داشتید ... خدمت شما و یک یک این عزیزان عرض سلام و ارادت دارم .
و باز هم متشکرم .

پایدار و پیروز باشید.

سلام...گاهی یاد مان میرود چقدر کوتاه است عمر بودن...
خیالت اوار شد..... به دنبالم نگرد

مرتضی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

من درد ترا ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست بیادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

........................

سلام

یاد دوستان روح حیات است

هجر دوستان وضوح ممات است

سلام دوست خوبم.
گاهی از دست دادن دوستان بار گرانی میشود که نمیتوان فراموش کرد.
بودتان همیشه شادم میکند.

کوروش چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://korosh7042@yahoo.com

ستاره ای میگفت
:عکست را به قاب شب آویختم.
صبح که شد خورشید آن را برداشته بود.
(کوروش نادرخانی)

درود بانوی خاطره ها و سپاس از اینهمه مهربانی ات که شوکه ام کرد اینهمه لطف ات
و باور کنید دلم پیش شماهاست ....همیشه می آیم نمی دانم چرا حس کامنت دادنم نیست.........ولی به شوق می خوانمتان
امید که به زودی رفع نقص شده و در جمع شما عزیزانم باشم
دلتنگتان بوده و هستم

وقتی خاطراتت زیاد میشود
وامیدهایت کم
انجاشروع پیری است..
سلام استاد بزرگوار من نیزبا امدنتان شوکه شدم. خوشحال که سالم هستید.
جسارتم را ببخشید دوست خوبم.

افسانه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام

می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما

بی غم هایم یاد گرفته اند شــنا کنند ...

حسین پناهی


سلام بانوی مهر....
خوشحالم که هستی عزیزم..... بایت بهترین ها را ارزو دارم

محمدآقایی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

همه زندگی آدم ها اول از یاد خدا و دوم از خاطرات جون میگیره
حالا این خاطرات چه مجازی باشه چه حقیقی
باعث تکمیل شدن ذهن و زندگیه....
انشالله خاطراتمون همیشه شاد باشه
انشالله

سلام
ممنونم از حضورتون و از خدا برای دوستان مجازی کامیابی و شادی رو میخوام

سارا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

فکر کردم میخوای خداحافظی کنی بری
شاید اینجا رو ترک کرده باشن ولی دلشون اینجاست

نمیدونم سارای گلم..... اما هرجا هستن سلامت باشن

هدی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

دوست اونه که حتی وقتی نمی تونه بهت سر بزنه یا بهش سر بزنی اونقدر معرفت داشته باشه که یادت رو از یاد نبره ...
زیباست که معرفتش رو داری برای دوستان قدیم ...
دوست خوبم!
دوستان خوبت رو به خدا بسپر ... اینطوری مطمئنی که همیشه یکی هست که هواشونو داره ...
برات آرزوی بهترینها رو دارم.

سلام خانمی
خوشحالم که همچنان مهرت گسترده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد