از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

بار سفر ببند

تور راحت بار سفر ببند،


             من تاصبح در گوش دل نصیحت خواندم....


      ولی انگار بخار باران تابستانی


                               دلم را خفه کرده است....


دیگر حتی نمی گرید....


نمی خندد....


حرف نمی زند....


                 مات شده از هوای گرفته ی نبودنت

نظرات 15 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://mohadeseh78.blogfa.com

تنهاییم را گردن هیچ کس نمی اندازم
گردن هیچ کس تاب اینهمه سنگینی راندارد....

تاب بیاور ....بی حس میشود نبودنها...
ممنونم دخترم

سپهر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.acappuccino.blogsky.com/

مات... مات .
سلام خاطره جان مثل همه پست هاتون زیباست .

سلام..
خوشحالم به امدنت....سبز باشی از امید

سارا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

نفس های دلت بریده بریده می آید . . . .

بریده ام نفس نفس میزنم این لحظه ها را

سارا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

سالهاست که حال ِساده ام را

با نبودنت هاشور میزنم

اما هر کاری میکنم به ماضی ِبعید ِ بودنت نمیرسم

کامران احمدی

مهربانم سلام
هدیه ای ارزشمند از دوستی مثل شما همیشه شادم میکند

ستوده سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com

دل عاشق نصیحت حالیش نمیشود تو تا صبح نصیحت کن .
بگذار هر طور دوست دارد این دلت مرثیه سرایی کند ما سراپا گوشیم .
این برای پست پایینی بود که دیگران اصرار دارند شاد بنویسید .
تو درد دل بنویس ما میشنویم

سلام خانمی
خوش گذشت عزیزدل؟؟؟خوشحالم که هستی.

مسافر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

سال هاست که دیگر داستان روضه هایی که تنها برای چشم ها روایت می شود ،
در دل من تأثیری ندارد . . .

سلام مسافر روزهای تنهایی
همچنان به نیامدن ممارست میکنید؟؟؟!!!
دردل من نیز بی تاثیر است...

مرتضی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

وقت رفتن

جاده تن

از زیر پایت می کشید

التماس برگشتنت

از قفا بر گوشت می رسید

جاده ی پشت سر

از راه رفتن

هموار بود

پای تو بر عشقی

دگر رهوار بود

سلام

مهربان صمیمی

قلمت تلخ نامه ای دگر نوشت

تقصیر ز کیست ؟

تقدیر چنین نوشت

سلام دوست خوبم
تقصیر از من است که عادت تلخ نبودن ها هنوز بی احساسم نمیکند....
هدیه ی زیبایت را سپاس

هدی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

دل می رود ز دستم، صاحبدلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

نمیدونم اما این بیت همون لحظه که متن قشنگت رو خوندم در من جاری شد ....

وای از این دل بهانه گیر همیشه چیزی برای بازی گوشی دارد

یکی بود یکی نبود سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

سـرش گــرم شـد
ســرم گــرم شــد
او به "او "
مــــن بـه تـَــب...

گاهی نمیدانی از دست داده ای یا از دست رفته ای

افسانه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام خاطره ی عزیزم

شایدزندگی آن جشنی نباشد که تو انتظارش راداشتی،
اماحال که به آن دعوت شدی تامیتوانی زیبابرقص

سلام مهربانم
دیر گاهی است در برابر درد زیبا میرقصم

افسونگر دلها سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://abomouod.blogsky.com

جانا نصیحت العجب
غم را شکایت العجب
همزاد تنهایی و غم
همچون هدایت العجب

ممنونم از هدیه ارزشمندتان

مهاجر چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://batamegilas.blogfa.com

دلم بر غربت جاده می سوزد ...
همه با او راه می سپارند
اما فقط به مقصد می اندیشند ...

سلام
ممنون از این قطعه زیبا و دوست داشتنی
سپاس بیکران

وای از این جاده ها.....
ممنونم استاد بزرگوار همیشه شرمنده یقلم زیبا نویستان هستم.

مرتضی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

آرام نیافت ،

هر چه خواندم در گوش دل

خاطرت هرگز نرفت

از آغوش دل

رفتی به سفر اما

یادت نشد فراموش دل

سلام

قالب نو مبارک

سلام
وای از این تکرار بی حاصل
ممنونم که سر میزنید

مهاجر پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام
قالب و موزیک زیبایی است ... مبارک است .
احتمالا انتخاب دختر گرامیتان است ...
دستشان درد نکند که هر از گاهی از سلیقه خوبشان بهره مند می شویم .
سلامت و پایدار باشید.

سلام
ممنونم استاد گرامی امیداوارم که شما هم همیشه سلامت باشید و سایه سر فرزندان خوبتان

هدی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

می فهمم این حال رو ...
حس می کنم این حال رو ...
وقتی مات و مبهوت
کلمات هم قدرتشون رو از دست میدن ... اشکها هم احساس ضعف می کنن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد