از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

تبریک میلاد نور

همه هست آرزویم که ببینـــم از تو روئی


                                                    چه زیان ترا که من هم برسم به آرزوئی؟


به کسی جمال خود را ننموده ای و بینم


                                                    همه جا به هر زبانی بُوَد از تو گفتگوئی


به ره تو بسکه نالم، زغـــم تو بسکه مویم


                                                   شده ام زناله نا ئی، شده ام ز مویه موئی

    

همه خوشدل اینکه مطرب بزند به تار چنگی


                                                   من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار موئی



چه شود که راه یابد سوی آب تشنه کامی؟

 

                                                    چه شود که کام جوید، زلب تو کـــــــامجوئی؟


میلاد منجی نور مبارک...

نظرات 5 + ارسال نظر
سیتاک پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام

این عید بزرگ در سایه پر فیض حضرتش بر شما خجسته و نیکو باد ...
سلامت و پیروز باشید .

سلام...
ممنونم استاد از مهر نگاهتون

افسانه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام خاطره ی عزیزم

کاش می شد در میان لحظه ها لحظه ی دیدار را نزدیک کرد
میلاد نور بر شما وخانواده ی محترم مبارک

راستی خاطره ی عزیز من مدتیه نمی تونم وارد وبلاگ جناب کوروش شوم اگر شما موفق شدید از طرف من این روز عزیز راخدمتشون تبریک عرض کنید
ممنون میشم

سلام افسانه جان
میلاد نور بر شما و خانواده محترم مبارک..
راستش استاد کورش رو تو فیس دارم.. مثل اینکه با سرور سایت مشکل پیدا کرده. فعلا فقط اونجا مینویسند. ...حتما سلامتون رو خدمتشون عرض میکنم.

افسونگر دلها پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://abomouod.blogsky.com

هرگز مگویمت بیا دست ما بگیر
عمری گرفته ای مبادا رها کنی
درود و تشکر از تشریف فرمایی و اظهار لطفتان ، جشن بزرگ زادروز مولایمان مهدی موعود (عج) را شادباش میگویم

سلام
ممنون از مهر حضورت...
شادکام باشید دوست خوب

مرتضی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://fable.blogfa.com/

سلام

امروز خدا آفتابی دگر بیافرید

از سلاله احمد سبط آخر بیافرید

میلاد نور مبارک باد

سلام...ممنونم از حضورت...

سپهر پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.acappuccino.blogsky.com/

سلام عیدتون مبارک .

سلام
میلاد منجی بر شما مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد