از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

دلم گرفته

دلم گرفته ، کسی حال من نمی فهمد.....


                                 سکوت برای شکستن بهانه میگیرد


                                    و بغض ، به لهجه ی بودن ترانه میخواند


                                        صدای ترد شکست غروردر هوا پیچید.........


                                            وبوی پختن حسرت بروی آتش دل..........


                                                چقدر مثل ، شعرهای بی ردیف شده ام.....


                                                       و قافیه دار ترانه های تهی.......


دلم گرفته جماعت !!!


                                نگاه برلب خندان من نکنید.....


                                      پریده از قفس سینه آرزوهایم.....


                                         برای پر کشیدنم امشب کمی دعا بکنید.....



نظرات 11 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

بانو! انگاری باید کمیته بحران تشکیل بدیم
نوشته هایتان دارند گر میگیرند

سلام
نگران نباشید . من یاد گرفتم دوباره خودم را بسازم

مسافر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

فقط میتونم بگم برای دله گرفتت آرامش میخوام از خدا

سلام....ممنون از لطفت

مرتضی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ http://fable.blogfa.com/

سلام

جسارتت ، اسارتی شد بر این شکسته پر

هوای شوق دیدنت ، ربود عقل و دین ز سر




سلام.....

لطف کلامت همین حسن وردتان برایم زیباتری هدیه شد

کوروش پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.korosh7042.com/

باد خواهد برد عشقی را که من دارم به تو
بعد از این یک عمر بی مهری بدهکارم به تو

تو همیشه در پی آزار من بودی ولی
من دلم راضی نشد یک لحظه آزارم به تو

راست می گویم ولی حرف مرا باور مکن
این که ممکن نیست دل را باز بسپارم به تو

خوب می دانم برای من کسی مثل تو نیست
خوب می دانم که روزی باز ناچارم به تو

می روم شاید دلت روزی گرفتارم شود
می روم .... اما گرفتارم ... گرفتارم به تو
(لاادری)

باد خواهد برد..
.اندیشه هایم بوی تاول هایی را میدهد که تازه سر باز کرده اند
تا اخرین خاطره را لای دفتر ذهن خشکیده...
تماشا کند..

آنا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.gong.blogsky.com

سلام خاطره
از دنیا چه خبر
؟!

سلام
از دنیا بیخبرم نسیم یا وزشی از بودن تلنگری میشود برای زیستن...

آنا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.gong.blogsky.com

من اما حال تو را می فهمم

حالت سوخته را سوخته دل داند و بس

محمدآقایی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

اوج این شعر این قسمتشه:
دلم گرفته کسی حال من نمیفهمد

یه دنیا معنی داره این جمله.....

سلام
از نگاه شما متشکرم.

افسانه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام خاطره ی عزیزم

زندگی همیشه رسیدن نیست

گاهی معنی گذشتن هم هست

گذشتن از عشقی که سالها در دل داری

یاگذشتن ازآدمی که باتمام وجوددوست داری

سلام افسانه جان.
زندگی همیشه رسیدن نیست حتی فراموش کردن یا گذشتن از کسی که دوستش داری هم نیست
اری زندگی یادواره هایی است که با تو زندگی میکنند و نفس میکشند. گاهی میخنداندت و گاهی در اوج یاس ذره ای امید میدهندت..
بانو
دیر گاهی است من گذشته ام از ادمی که باتمام وجود دوستش داشتم.

افسانه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

گــاه ســکوت طــولانــی مــفهــوم رضــایت نیست ،
آغــاز نــابــاورانــه یــک پــایــان است ... !

مــن غــرق ســکوت ، مــبهــوت ایــن پــایــانــم ...
تــو حــتی آغــاز ایــن پــایــان را هــم حــس نــکرده ای ..

مرتضی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://fable.blogfa.com/


پژمردن گل به وقت خزان

از سیلی باران و

یخ بستن

ناودان چشم ها نیست

غم هجرت بلبل از باغ

درد تنهایی

پرپرش کرد


سلام...ممنون از هدیه ارزشمندت

هدی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

سلام دوست همبلاگی
من امروز گذارم به وب شما افتاد ...
و چون دل منم خیلی وقته گرفته و کسی حال من رو هم نمی فهمه برای این پستت، حرف می زنم ...
دلی شکسته تر از نای نی لبک دارم
یواش! دست نزن! شیشه ام ترک دارم

رفیق! بار غریبی به دوش من مانده ست
که احتیاج به یک دوست ... یک کمک دارم ...

امیدوارم خداوند به زودی بار دلت رو سبک کنه ... بار دل همه مون رو ...
وبت اونقدر دلنشین هست که من با اجازه ت لینکت می کنم ...
خوشحال میشم بهم سر بزنی و اگه همذات پندار نوشته هام شدی، لینکم کنی ...

سلام ....
دلم گرفته و هوای بودنم ابر ی است....شوق پرواز زیستنم را بهانه کرده است و باز در گوش باد ترانه های خویش را نجوا میکنم....
نازنینم از این که مرا با خویش همسو دیدی خوشحالم من نیز تورا با دوستانم برابر میدانم و در لینک میگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد