از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

اشک

آسمان و زمین را به هم میبافم ، تاخیانت باورهایم رالمس نکنم......


ولی دیشب....


پای اشک در چشمم شکست....


ومن...


صدارا پشت آخرین هق هق بغض ، خفه کردم


چه جنایتی شد!!!!


هنوز دستانم بوی اشک میدهد....


و چشمانم سرخ است.....


.

نظرات 7 + ارسال نظر
سیتاک شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com/

حرفی برای گفتن نمی ماند ... جایی که بغض سخن گو باشد .

بی نهایت زیبا و پر احساس .
ممنون از لطف کلامتان .

فروخورده ترین بغض هم که باشی روزی دست تردیدهایت اشک میشوی....
ممنون از مهر نگاهتان

امید شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

یعنی الان شما یک جانی هستید

ای وای من

میگم بانو! این پستت با اون قبلی عجب معرکه ای شدند

سلام
جنایتی تلخ کرده ام....
ممنونم که میایید و مهربان نگاهم میکنید

حقی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

دوست من
همه دروغ میگویند

دریغ از یک همنفس

نت چیز بدی است

سلام.
دوست خوب ما اینجا نیامده ایم که کسی درکمان کند یا باورمان داشته باشد...اگر اینجا نشسته ایم برای خالی کردن خود از حرفهایی است که نمیتوانیم به غیر بگوییم.نت یک سرگرمی خوبی است که باید از ان درست استفاده کرد.

کوروش شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

در نقشه ی جهان
سرزمینی ندارم
زبانم بیگانگی است
ثبتی ندارد این بی زبان
دل داری بیار
که چشمم را
دیگر رمق طی کردن ِ مرزهانیست
من به هرازگاهی های تو
دلخوشم
بیرق دار احساس ِ پاک

(کوروش)

سلام
دربرابر زیبای کلامتان جز سکوت کلامی ندارم.پایدار باشید

افسانه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام خاطره ی عزیزم

من نگاهت را به ناز اشک گرم تو سپردم
بی تو ماندم در کنار غصه هایت بی تو مردم

الهی که اشکهایتان از برای شادی ها باشد

سلام نازنینم...مهربانی نگاهت را میستایم

سارا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

کفاره داره بانو !

دیرگاهی است که کفار دار حسرت هایی هستم که با قتل بغض هایم صدا میزنم...

سارا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

دوستم داشته باش

از رفتن بمان

دستت را به من بده

که در امتداد دستانت

بندری است برای آرامش


نزار قبانی

سلام مهربانم...دیرگاهی است بودنت را منتظرم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد