از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

تسلیت

آنای خوبم..


هنوز از مطلبی که خواندم گیجم......


تسلیت تنها واژه ای است که میتوانم برایت بنویسم ...


وشانه هایی که کاش در آغوش میگرفتم تا حجم دردهایت را کمی سبک میکرد...


دوست خوبم مرا درغم خود شریک بدان.....و باز صبور باش!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
حقی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام

من هم خیلی متاسف و متاثرم به خاطر آنا


خیلی خیلی زیاد برای اون خیلی بد شد خیلی وضعیت شکننده ای داره نمی دونم براش چه کار کنم

خدا بهش صبر بده

از شما هم بخاطر حس همدردی تشکر میکنم

سلام....ممنونم

حقی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

یه پست دیگه با دانلود یه ترانه بای انا گذاشتم اگه دوست داشتید.....

امید شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

ندانسته در هر مصیبت وارده ای ما را شریک غم خود بدانید

سلام..ممنون از مهربانی شما دوست خوب

افسانه شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام خاطره ی خوبم

از همدردی تون ممنونم
من نیز خدمت آنای عزیزم تسلیت عرض می کنم

حقی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

با " کوچه ی دل تنگ " برای انا آپم و ترانه برای دانلود

کوروش یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.korosh7042.com/

ابتدا درود بر تو که هر کس از داشتن دوستی همچو ن تو باید که به خود ببالد
و
آنای عزیز چون خود چنین دردی کشیدم
درکت می کنم و برایت صبوری آرزو می کنم

سلام و ممنون از مهر نگاهت دوست صمیمی ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد