از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

نگاهم کن

نگاهم کن!!!


نه فقط نگاهی از سر نگریستن ...


من از تو نگاهی میخواهم به اندازه دیدن ......


به من لبخند بزن !!!!


نه لبخندی به معنای نیشخندمن از تو لبخندی میخواهم به وسعت


قهقه زدن.....


با من گام بردار!!!


فقط به اندازه توان گام های من


من از تو گامهایی نمیخواهم به معنای دور شدن


می خواهم با تو یکه تاز آسمانها باشم......


می خواهم در هفت آسمان چشمان تو بر بال عشق بنشینم


و پرواز کنم نه پروازی به معنای فرود آمدن


من از تو پروازی میخواهم تا بینهایت آسمان عشق و بودن.....



پ.ن:برای تغییر اماده میشوم.....شاید این تلنگری باشد ......

نظرات 14 + ارسال نظر
حقی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

ببین

این لیست سیاه صفحات کاملا تمر کزم زا برای خوندن شعرت به هم میزنه

ادمو عصبی میکنه

لطفا ورش دار تا بیام با تمرکز بخونمش

سلام
چشم ...راستش دخترم زیاد با وبلاگم سر میزنه و هی برام قالب عوض میکنه و من همچنان سکوت میکنم.....

حقی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

بریده ام

انگار تار و پودم دارد از هم باز میشود

بگذار بگسلد

بد جور در .........تنیده بود

اما بر خلاف تو دل نکنده ام

بریده....نمیفهمم..

کوروش چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

مرا آسمان می باید
و بالی که تراست
بال بال کردنم
هنجار احساس من است
نه گوش خراش
لبخندی است که نیشخند روزگار را
به ریشخند گرفته است
گام های قلبم
بر سنگفرش ِ یاد تو راه می رود
مرا در یاب
ای مهربان مهر شب های تنهایی من
(کوروش)

درود بر تک خاطره ی مانا

مهر کلامتان پاینده باد

زن بی نام ونشان چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
ممنون از نگاه قشنگتون
پایدار باشید وبرقرار

ممنونم از حضور مهربانت

افسانه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام خاطر جان
مهربانم مهربانم شاد باش
مثل یک کوه قوی و پاک باش

مهربانم زندگیت بی عشق مباد
اشک ماتم در رخت پیدا مباد

مهربانم خاطرت غمگین مباد
مهر یزدان در دلت کمرنگ مباد

سلام مهربانم...از لطف مهربانیت ممنونم

ANNA پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

تغییر
تلنگر
شاید

وشاید هیچ.....

ANNA پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

به کفش ها اعتباری نیست
شاید برای رفتن جفت شده باشند

من دیرگاهی است که کفش های واکس خورد ه اش را فراموش کرده ام....

حقی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

شما که میدانستید اشتباه تایپی بود

برای اینکه جواب ندین طفره رفتین و بهانه کردید

باشه....شما هم منو........

سلام
نمیدانم درمورد چه صحبت میکنی...من که بهتون گفتم درک مطلبم خنگ میزنه؟؟؟!!!!

حقی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

راستش پی نوشتت رو بیشتر پسندیدم

راستش شاید نتونم اما تلاش میکنم که تلنگری بزنم

آرمان شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

از تغییر گفتی
این روزها منم به همین فکر می کنم

شما که همیشه در حال تغییرید....

سارا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

خاطره ی من
دستانت را به من بده
بگذار رد شویم
از این کابوس
من نگاهت میکنم
لبخند میزنم
با تو گام برمیدارم
با تو پرواز میکنم
با تمام ِ وسعتی که گفتی
بیا
دستانم را بگیر
بگذار رد شویم . . . .

بگذا حس کنم
در این خلسه ی جان دادن
کسی حس مرا میفهمد
نازنینم...
روحم را به قربانگاه میبرم
تا اخرین باور را فدای عشق کنم...

سارا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

دریا عمیق است
تنهایی عمیق‌تر
دستت را بده
با هم دست و پا بزنیم
پیش از آن که غرق شویم

"شهاب مقربین"

من برای غرق شدن اماده ام بیا دل به دریا بزنیم....

سیتاک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ http://sitaak.blogsky.com/

تغییر است که جزیی از شاکله ی وجود ماست .
اگر خودمان هم پذیرای تغییر نباشیم ، روزگار تغییر مان خواهد داد.
فقط ای کاش که روند این تغییر به سوی انسان الهی باشد .

از تغییر گفتید و این تلنگر خوبی بود.
سپاسگزارم .

گاهی میخواهیم نمیشود...

مسافر یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

ایکاش تغییر به همین سادگی باشه که نوشتی
واقعا برای ما چیزی تغییر پذیر هست؟

گشتم نبود ...نگرد نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد