از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

هوس تلخ سیب.....

هوس تلخ بودنم سیب شد و


                                          به هوای تو بر زمین افتاد


باز لبخند میزنی و مرا......... می بری سمت آرزو هایم........



نگهم سربه زیر میماند......تا ندانی چرا دلم خون است؟؟؟؟


گاه گاهی سکوت بی رنگم


                           می شود مثل شوق دیدارت



نفسم را به سخره میگیرد

                                        - انتظار -


                                                       این هجوم واژه ی سرد


برسر انگشت دست تو بستم........نخی از یاد های تکراری



لیک میدانم این خیال تهی ........ می برد ریسمان دل به تنهایی



نظرات 17 + ارسال نظر
منهاج یار پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام و سال نو مبارک
همه ما در جستجوی کمال واقعی وخوشبختی ابدی هستیم می دانم برای اینکه به کمال واقعی تان برسید ودر جات بالای انسانیت راکسب نمایید خیلی جستجو کرده اید اما موفق به یافتن برنامه ای
کامل و معتبر نشده اید.
ا فتخار دارم که شما دوست عزیزم را با کاملترین، معتبرترین و مطمئن ترین
برنامه تربیتی برای رسیدن به کمال وسعادت آشنا کنم.
لطفا به ادرس های زیر مراجعه نمایید :
hajferdowsi. com
hajferdowsi. net

ستوده پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

خاطره جان ما به زمین امدیم اما قرار نیست که همیشه تاوان ان میوه ممنوعه را بدیم
آنجا که ان خاطرات تکراری طنابی میشود بر دست وپای ما فکر کنم باید ان را پاره کرد واز نو نخی تازه بست بر سر انگشتان دستان

امید پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

اگرچه ازموده را ازمودن خطاست
ولی احترام به عقیده شما واجب تر است

(پاسخ به جواب کامنت پست قبلی)

سارا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

هواییم کرد هوای تو
سیب شدم و حوا نشدی !
آبستن ِ تمام ِ نبودن هایت شدم
من درد را حامله ام
درد ِ نبودنت
بغض را باردارم
بغضی را که جنینی بود در گلویم
جنینی که پایه ش تو بودی
به دنیا آوردم
فرزندم اشک شد
من و فرزندم سال هاست که
باهم ترانه می خوانیم
ترانه نبودنت را ..........

ممنون از سلیقه ی زیبایت...

سارا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

پوسته نو مبارک ؛ خیلی قشنگه

+ببخش من دیر میام و همه پست هاتو نمیخونم

سلام ممنون از لطف مهربانت.......

سارا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

سر می روم از خویش
از گوشه گوشه فرو می ریزم
و عطر تو
رسوایم می کند.


شمس لنگرودی

ANNA پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://lapeste.blogsky.com

سلام مهربان
تو همیشه به موقع می رسی
مرا از خیال تنهایی می رهانی
می دانستی خاطره ؟

سلام آنا...میدونی تو هم شبیه منی....کسی برای فهمیدن ما به خودش زحمت نمیده....فقط انتظار دارن که باشی...

ANNA پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://lapeste.blogsky.com

شعری که از شمس نوشته بودی
رسوایم کرد
از فکر
از فکر
از فکر

پرایوسی یک خاطره ی گذشته است
در صورت تمایل بگو تا رمز دهم

عزیزم خوشحال میشم که بخونم.....

کوروش پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

بهمین ساده گی
در انتظاراخرین چاووشی
آخرین ناقوس
در خلوت دخمه
می نشیمنت من منتظر
ای پیر سیاه پوش بدنام ِ ِ تبر دار ِ روزگار
موعود منی اما
چه دیر می رسی
در این بی کسی
(کوروش)


سکوت می کنم که این بهتر

سارا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

از ماه
لکه‌ای بر پنجره مانده است
از تمام آب‌های جهان
قطره‌ای بر گونه‌ی تو....
و مرزها آن‌قدر نقاشی خدا را خط خطی کردند
که خونِ خشک شده، دیگر
نام یک رنگ است....
از فیل‌ها
گردنبندی بر گردن‌هایمان
و از نهنگ
شامی مفصل بر میز...
فردا صبح
انسان به کوچه می‌آید
و درختان از ترس

پشتِ گنجشک‌ها پنهان می‌شوند


گروس عبدالملکیان

مهدی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://bist20.ir

سلام. پیش ما بیاین. مبارکه!

کوروش جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

روئیدنت به بهار دل است
بگذار که دل
شکوفه های بهار را
میزبانی کند
وداعی باید
زمستان را با دلت
این میهمان ناخوانده را
آغوش دل بگشا
دیگر بهار را
معطل این و آن نکن
می گذرد به شتاب
دریاب و دریا باش
در انتظار ساحل به موج
)کوروش)

افسانه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام خاطره جون
الهی فدات
تنهایی چرا؟
باور نکن تنهایی ات را
باور نکن تنهایی ات را من در تو پنهانم، تو در من
از من به من نزدیکتر، تو
از تو به تو نزدیکتر، من
باور نکن تنهایی ات را، تا یک دل و یک درد داری...
تا در عبور از کوچه عشق
بر دوش هم سر میگذاریم
دل! تاب تنهایی ندارم، باور نکن تنهایی ­ات را
هر جای این دنیا که باشی من با توام تنهای تنها
من با توام هر جا که هستی
حتی اگر با هم نباشیم
حتی اگر یک لحظه یک روز با هم در این عالم نباشیم
این خانه را بُگذار و بُگذر، با من بیا تا کعبه ­دل

باور نکن تنهایی­ ات را، من با توام منزل به منزل

ANNA شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://lapeste.blogsky.com

خسته ام
خسته

اما اگر این عکس تو باشد احساس بهتری پیدا می کنم

مسافر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

شوق دیدار
حسی که هیچ وقت فراموش نمیشه حتی اگر
باد های هجوم هم سرده سرد باشه

ANNA شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

ANNA شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

حالم گرفته از این شهر
که آدم هایش همچون هوایش
ناپایدارند ....
گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود
گاه آن چنان آلوده که نفست می گیرد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد