از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

چشم حسرت

وقتی که چشم حسرتم بارانی از اندیشه هاست


                                               حجم سکوت هر شبم افسانه ای بی مدعاست



آخر که میدانم مرا از یاد دل خواهی سترد


                                                 اما نمیدانم چرا احساس من بی انتهاست؟؟؟؟


احساس زخمی می شودوفتی نگاهم میکنی.....


                                                محو تماشا میشوی؛ بغض سکوتم تا کجاست؟؟؟


امشب دوباره  عشق من مست از شراب یاد بود


                                    

                                             مستانه می خندد غمت دشت دلم پر سر صداست.....

نظرات 15 + ارسال نظر
مسافر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

امشب به قصه ی دل من گوش می کنی
فردا مرا چو قصه فراموش می کنی
این در همیشه در صدف روزگار نیست

دیگه باید چشمها رو هم بست تا کسی به انتهای بغضت پی نبره
نمیدونم جرا بایدهمیشه این بغض ها رو قورت داد

سلام دوست عزیز...فکر میکنی اگه چشماتو ببندی و نگاه نکنی بغض پشت چشماتو میفهمن....بخدا نه...کسی نمیبداند بغض پنجره از چیست....

امید سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

بانو! شعر زیبای شما چیزی به ذهنم انداخت که با عرض پوزش از بی ربط بودنش خدمت شما عرض می کنم

چشم حسرتکش ِ ما خیری از این عمر ندید
عاقبت سکته زد و خسته دل از بخت برید

از فراموشی نبود اینهمه تنهایی ِ ما
یاد ما را هوس ِ تازه ی یک عشق خرید

مستی عشق نه از جام شرابست عزیز!
گیجی ِ خواب خوشی بود که تا صبح پرید

درود

سلام امید عزیز بهره بردیم مثل همیشه دل انگیز بود......مهمان طبع زیبایتان بودم ممنون گرامی

برایم بمان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

چقدر نفهم شده است
احساسم
وقتی
از دل تو رفتمو باز هم
گریه می کند ............

.............سکوت مینویسم تا بدانی دردت را میفهمم

برایم بمان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

لبهایت به جان دیگری می افتد

درد هایت به شب من

این مشروب ها بی تو سری را گیج بی کسی نمی کنند

تو از تمام جمع های بی من

تا می توانی لذت ببر

من به دراکولایی قناعت کرده ام که از بی کسی


تنها خون خودش را می خورد

............

هومن شریفی

ممنون از هدیه ارزشمندتان

مریم بانو سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

امان از خیلی چیزها!

وقتی که چشم حسرتم بارانی از اندیشه هاست!

روزگار بر وفق مرادت و ممنون از حضورت.

سلام وای من و وای منوای من!!!!!!
ممنون از ابراز نظر مهربانت خانمی

کوروش سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

بادها راوی بسیارها هستند
دردها
و فاصله هارا مگر که باد پر کند
درود بر خاطره های ماندنی

گاهی نمیدانم باد به گوشت میرساند حجم نجواهایم را که بوی درد میدهد

محمدآقایی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

گاهی وقتا یک بیت شعر یه دنیا حرف توش هست

احساس زخمی می شودوقتی نگاهم میکنی.....
محو تماشا میشوی؛ بغض سکوتم تا کجاست؟؟؟


خاطراتمون زنده شد
هیییییییییییی جوونی کجایی؟؟؟؟؟

ذلتنگ چوانی شدید؟
ممنون از لطفتون............

سارا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://18sara.blogfa.com/

█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█ سلام خاطره جون مرسی گلم که سر زدی
_______█

سلام سارا جون...خوشحالم از دریافت این گل زیبا.....

ستوده چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام خاطره مهربان

بسیار زیبا سروده ای هرچند که غمی پنهانی در آن موج میزند .

سلام
ممنون از حضور سبزت.....عادت کردم با این غم زیستن...

ستوده چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

چشمانم را بازمیکنم وتونیستی این بی رحمانه ترین اتفاق هر روز است

ممنون از لطفتون مهربون....

صهبانا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام و درود بر بانوی زیبا نگار

همیشه مدهوش زیبایی کلام شما بوده ام اما در حد تعریف از کمال آن نیستم . برایتان توفیق بیش از پیش و تمنای دعای خیر دارم.

عزت مستدام .
ایام بکام .

سلام دوست استاد بزرگوار
نمیدانید چه زیبایی کلامی داشت نوشته ی شما ....برایم ارامشی ارمغان داشت که هنوز شادم از ان دل نگاشته....
دوست خوب از یادها نمیروند

برایم بمان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

از ماه
لکه‌ای بر پنجره مانده است
از تمام آب‌های جهان
قطره‌ای بر گونه‌ی تو....
و مرزها آن‌قدر نقاشی خدا را خط خطی کردند
که خونِ خشک شده، دیگر
نام یک رنگ است....
از فیل‌ها
گردنبندی بر گردن‌هایمان
و از نهنگ
شامی مفصل بر میز...
فردا صبح
انسان به کوچه می‌آید
و درختان از ترس

پشتِ گنجشک‌ها پنهان می‌شوند

گروس عبدالملکیان

سلام
ممنون از هدیه ی نیکتان....

امید پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بانو! جای خوبی دعوت شده اید
رفتید ما را از دعای خیرتان محروم نکنید

سلام
لطف کردید...مطمئن باشید از یادم نمیروید....

حمید یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

چقدر زیبا سروده اید

کپی کردم تا اگر حالی بود و مجالی بخوانمش با ساز

از لطف شماست!!!!!! اگر پیش یک ادبیاتی زمزمه کنید نقصان هایش دهان باز میکند و ابرویم میرود.....

سپهر جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.acappuccino.blogsky.com/

احساسمان بی انتهاست ...

عالی نوشته اید .

ممنون از لطفتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد