از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

دل ساده

ای ساده دل ِ پاک، تورا درد نباشد


تو لایق ِعشقی  و، دلت سرد نباشد


در مردمک دیده ی تو؛ عشق فقط باد!


جایی که در آن نقش ز نامرد نباشد....


(کوروش)فی البداهه



گله از مردی و نامردی چه سود


غم دنیا همه را عمر ربود


تو هم ای ماهرخ ِ زرد نشین


به فراموشی سپر هرچه که بود


(امید گرامی ....فی البداهه)



نامرد تر از عشق در این عالم نیست


زیرا که نهاد و ریشه اش جز غم نیست


از دست تمام دردها  رسته دلی


کز عشق به آلام دلش مرهم نیست


(هدیه یه دوست که دلش میخواست  بینام باشه اما همیشه برای من محترم بوده و هست)


پ.ن:ممنون از دوستان خوبم که تو شرایط بد روحی تنهام نذاشتن با وجود این که پست


قبلی رو بسته بودم برام از خدا طلب صبر میکردند.....


از شما هم استاد بزرگوار و امید  گرامی بخاطر شعر قشنگتون سپاسگزارم

نظرات 14 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

گله از مردی و نامردی چه سود
غم دنیا همه را عمر ربود

تو هم ای ماهرخ ِ زرد نشین
به فراموشی سپر هرچه که بود


بانو! بنده را نیز شریک دلتنیگ های خود بدانید
اما به شکستن جام اندوه بیاندیشید تا جامی از شربت تازه را مزمزه کنید

فی البداهه ی حقیر را نیز پذیرا باشید
درود و صبر خود برای شما
و عشق تازه با خوشبختی تازه را برای روح خسته تان ارزو دارم

سلام دوست خوب

ممنون باز دوباره نقاب میزنم و میخندم تا کسی صدای آوار شدنم را نشنود

ستاره سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

ناشناس:به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم.این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد،مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 مییلیون بدست آورد،به دست کس دیگری افتاد عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش...

ستوده سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام مهربان دوست .
نوشته های هر دو عزیز بسیار زیباست و به جا
باید درد را رها کنید چون درد را از هر طرف که بنویسید درد است .
درد از خودش تغذیه میکنه ومثل دملی روز به روز بزرگتر میشه .
پس این دمل را قبل از انکه بی درمان شود درمان کنید
آرزوی سبد سبد شادی برای شما دارم

سلام...امروز بعد از خوندن مطالب نظرات وبلاگم از داشتن دوستای خوب به خودم افتخار کردم....راست میگین من امروز به خودم گفتم من میتوانم میشود...هر روز تمرین میکنم....خوشحالم که میخوام به درد باز هم بخندم...شاید خنده هام مثل یه دلقک باشه اما تفاوت اینجاست که من قوی تر میشم....

ستوده سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

مرسی دوست عزیزم از لطفی که من داشتید .
خوشحالم که تصمیم گرفتید بخندید حتی اگر مصنوعی باشد .
گاهی باید خندید حتی به زور هم شده برای اینکه همین خنده بی آنکه خود بدانیم درمان درد نهفته ما میشود .

سلام........خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است.........

ستوده سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

شاید فکر کنید من خیلی بی غم هستم .
اما من هم تجربیات درد ناکی داشته ام که وقتی به پشت سرم نگاه میکنم تعجب میکنم از اینهمه راهی که پیموده ام وتحملی که داشته ام .
اما در این میان یک چیز را فهمیدم که من هرگز در برار درد وسختی خم نمیشوم واراده من بسیار قوی تر از ان چیزیست که در تصورم بگنجد همین مرا قوی زنی قوی وباراده ومصمم برای رسیدن به اهدافم کرد .
مطمئنم شما نیز روزی قوی وشاد میشوید چون سختی ها برای ساختن ماست نه از پا در اوردنمان

دوست من سلام
انسان با درد زاده شده ....گاهی از این که خدا میخواد منو بزرگ کنه خوشحالم...برای شادیت ای دوست دعا میکنم تا روز افزون باشه

آنا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://lapeste.blogksy.com

سلام
خوب نیستم
خوب نبودم



سلام انا جون
میفهمم که حالت خوب نیست.....درد رو پشت تک تک واژه های کلماتت احساس میکنم..........اما درد دارد اینکه میپرسند حالته خوبه با اینکه میدونن اصلا خوب نیستی.................

آنا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://lapeste.blogksy.com

گـــــــاهـــــــی یــــــــاد کـُــــــن مــــــرا

مـــــــن هـــــمـــــانــــــــم کــــــه اگـــــــر

ســـــاعــــــتــــــی، بــــــــی خــــــــبـــــــر بُــــــــودی ازم

آســـــمان را بـــــه زمــــــیـــــن مــــــی دوخــــــتــــی ...

گاهی اینگونه ازارم میدهی......میدانی چشم انتظارم اما بی خیال نبض بودنم میشوی.....

مسافر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

عشق فقط به معنی دوست داشتن جنس مخالف نیست بی عشق نتوان زندگی کرد
عشق اولین پل رسیدن به خدا ست
عاشقی از عشق به خویشتن شروع می شود و به عشق جنس مخالف می رسد
تقدیم به یک عاشق واقعی

من نیز موافقم............عشق تنها مجازی نیست....

گاهی که من غمنامه نویسی میکنم دوستان فکر میکنن من دلبسته و در سوگ نشسته ی عشقی هستم...اما برای هر کلمه برای خودم یک رمز و معنایی گذاشتم ولی فقط حسرت معنی خودش را دارد و درد معنی درد میدهد...
.راستی اگه عاشق واقعی یافتید بگویید من نیز مطلب های قشنگی دارم تا تقدیمش کنم

مریم بانو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

سلام. خوب هستین. تازه از مسافرت برگشتم. خداوند قسمت همه بکنه .

ممنونم از حضورتون و توجهتون.

سلام...زیارت قبول... خوشحال شدم به امدنت....

برایم بمان چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

استاد هستن دیگه قلمشون همیشه پویاست

+ببخشید

سلام
استاد بزرگوارانه منو همیشه شرمنده میکنن

برایم بمان چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

می گویند عمر من و تو
در محاسبات نجومی
در حد پلک زدن یک ستاره هم نیست
من اما حاضرم
زیر تک درختی
پرت افتاده تر از تنهائی آدم
در پرتو حسن تو بنشینم
و صد سالی یکبار
پلک بزنم

(عباس صفاری)

دوست مهربانم همیشه هدیه هایت را دوست میدارم و خوشحالم که میایی...امدنت را سپاس

آرام چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://fh.blogsky.com

سلام
دوای درد عاشق را کسی کو سهل پندارد
ز فکر آنان که در تدبیر درمانند درمانند

کوروش پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

بر من و ما هرجه رفته از دل است
هردل مجروع و عاشق در گل است

عمر را سر کرده ایم اش با خیال
آه ماند وسوز دل ، این حاصل است

فی البداهه(کوروش)

سلام

احساس زیبایتان را سپاس.....................

حمید جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

نیم قرن عمر تباه شد

لا اقل بگذارید در وقت اضافی یه گلی به سرم بزنم

گل را خود دیر گاهی است که بر سر زده ایم و خاموشی گزیده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد