از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

بانوی منتظر....

بانوی گل بنفشه ای
                             در افق نگاه ِ من


نشسته در گوشه ی زمین

                                                               گنجشک دل


در تپش یک لحظه ی مانده گار ِ حسرت-

                                                                     بال بال می زند......


گویا امید رفته را

                        به دوش می برند.....
 

شاید که می برد

                  گلچین خوش نشین........
                                                       -   این اخرین -
                                                                        مسافر دل خسته را


پ.ن:برداشتی از وبلاگ استاد بزرگوار ،استاد کورش


 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

سلام.
جالب نوشته اید.
موفق باشید.

سلام
دست نویسنده ی زیبا نویسش درد نکنه......
خوشحالم به امدنت

سامان یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://saman69mah.blogfa.com/

ممنون که نظر خوشکل گذاشتی

کوروش دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

درررررررررو خاطره ی عزیز
شرمنده شدم
این دلنوشته را اگر میدانستم می پسندی حتما تقدیمت می کردم
هنوز دیر نشده
با تمام احساسم این کلمات بی جان به پای تو
مهربان خاطره ی همیشه مانده گار

سلام استاد پرمهر...شرمنده ام کردید فقط همین...جسارتم راببخشید بزرگ مهر

حمید سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

درود بر شما و کوروش خرد مند

من نیز چون شما سپاسگزار سخنان زیبای استاد هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد