از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

ناشناسم گم شد

ناشناسی همه جا ـ دست در دست خزان ـ بادلم  می آمد!


خنده اش ازسر درد ،گریه اش از سر ذوق.....


ناشناسم هر شب ـ می برد خواب مراـ

                                                          سایه اش برسر من!!!


                                                        درد او در دل من!!!!!!

دست او بر دیوار ،می کشد نقش مرا.....

                                                          آه هایم پررنگ.....


                                                          شادیم را کم رنگ....


بعد از برق نگاه ـ تب غم بالا رفت ـ اشک بارانی شد

                                                                 کوچه ی دل گل شد.......


و از آن روز به بعد ـ ناشناسم  ـ گم شد

                                                           گرد ایام نشست.....


                                                         خاطرم پر خون شد.....

 طعنه ی حرف شنید .....


طعم اندوه چشید.....


سادگی کرد دلم، به نگاهت دل بست.....


دست من بر دیوار، می نویسد از او


                                                    عشق من بیدار است.....

                                                   درد من دیدار است.....


باز می خندد لب،و به خود می گوید:

                                                  ناشناست گم شد......


نظرات 8 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

کمی برایم گنگ بود

ولی ناشناس منم گم شده
اگر پیدایش کنم سراغ ناشناس شما را هم می گیرم

مثل همیشه....

ممنون از حضور سبزتان

حقی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

..........

و هر گه دختری آید

بگوید زیر لب

پروانه اش گم شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سادگی کرد دلم، به نگاهت دل بست.....
دست من بر دیوار، می نویسد از او
عشق من بیدار است.....
درد من دیدار است.....

سلام
تازه شدم از این سروده ی دلپذیر ...
روز بروز خواندن آثار شما برایم تاثیر گذار تر و جذاب تر است .
جسارتا حقیر این سبک از سروده های شما را خیلی می پسندم .
البته هر سبک از آثار خوبتان لطف خودش را دارد.

کلامتان جاوید و آثارتان ماندگار .

صهبانا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://sahbana.ir

سادگی کرد دلم، به نگاهت دل بست.....
دست من بر دیوار، می نویسد از او
عشق من بیدار است.....
درد من دیدار است.....

سلام
تازه شدم از این سروده ی دلپذیر ...
روز بروز خواندن آثار شما برایم تاثیر گذار تر و جذاب تر است .
جسارتا حقیر این سبک از سروده های شما را خیلی می پسندم .
البته هر سبک از آثار خوبتان لطف خودش را دارد.

کلامتان جاوید و آثارتان ماندگار .

سلام گرامی..
الطاف شما همیشه باعث تشویق من می شود
سایه ی حق نگدار تان باشد

نکرت سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبین؟
خیلی زیبا و پر احساس بود
ناشناسم گم شد . . .
ناشناس نداشتم از اول که گمش کنم.
پس نمیرس سراغ پیداکردنش که روز گمش کنم
قربانت

سلام
کسانی که از خود وقت رفتن ردی نمی گذارند و طوری میروند که از اغاز گمان می کنی نمی شناختی منظور نظرم بود..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ق.ظ

حمید پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

سلام

با "خب دست نزن "

آپم

http://hamidhaghi.blogsky.com

چشم دوست عزیز سر می زنم

حسین ب پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://shamejam.com

سلام علیکم ...

آفرین به شما

طبع والایتان باز گل گاشته ...

منو یاد فروغ انداختیــــــــــــــد ،

بر پرده های درهم امیال سرکشم
نقش عجیب چهره یک ناشناس بود ...
نقشی ز چهره یی که چو میجستمش به شوق
پیوسته می رمید و به من رخ نمینمود
.
.
.

التماس دعا

سلام
ممنون از لطفتان و هدیه ی ارزشمندتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد