از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

قلبم

  بازدلم گرفت٬وقتی که با رفتنت احساسم بازیچه ی اشکهایم شد...... 

 

  نا خواسته سر به زانو بردم و خود را تنگ در آغوش کشیدم!!! 

 

  وای! چقدر تهی شدم از بودن٬ وقتی آخرین نگاهت را تکرار کردم...... 

 

     وقتی شکسته های دلم را جمع می کردم 

                                                  

   کسی را برای بند زدنش نیافتم......... 

 

   خواستم رهایش کنم ٬اما٬دلم  با صدای غم زد ای  خواند...... 

 

  آری برو- تو نیزبگو بی خیال من! 

                                           شب نامه های مرا باد می برد  

   تاچشم اشک بریزد برای عشق 

                                       بی چاره دل! که از خیال تو ٬خوابش نمی برد  

   

 

  حسرت  کشیدم و آهم به سینه ماند 

                                            لب وا نکردم و در خود شکسته ام 

  اما چرا تو به جرم شکستگی 

                                         پس می زنی مرا- که من از زخم خسته ام  

 

 باور کن ای دل تنها وبی کسم 

                                         این جا کسی برای تو مرهم نمی خرد 

   صد بار توبه کردی اما دوباره باز 

                                            با اشک های تلخ ز یادش  نمی برد.....

نظرات 4 + ارسال نظر
شراب خاطره یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ق.ظ http://nina65.blogsky.com/

بجرم زن بودن خیانت دیدن سکوت بارها وبارها
در ضمیرت می خواهی خیانت کنی
شرم زنانه ات مانع است
دل شکسته مراهم کسی بند نزد
با نخ خیال کوک زدم باز شد وخرده های ان زیر دست وپای
خیانت گم شد

وای چقدر صبورانه انتظار کشیدم در حالی که تمام لحظه هایم بوی درد داشت
ممنون از حضور سبزت...

امید یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

بگذار برود
روزی که برگردد و بجای خرابه دل ، کاخ عاشقانه ات ببیند
افسوس خواهد خورد که بیراهه عشق را جستجو کرده است

این تنها امید من است که با هر زلزله ای دیگر بهم نزنم تمام خویش را...
وبه این دلیل هر روز خود را محکم تر از دیروز می سازم...
دوست خوب از بودتان متشکرم!

امید یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

شعرتان قشنگ بود
یعنی خیلی قشنگ بود

همه جوره همه فن حریفید

ممنون از دیده ی نیک بین تان

صهبانا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام
اگر بخواهم بگویم که زیبا سرودید در حق شما بی انصافی کرده ام .
چون مفهوم و احساسی که پشت این کلمات پناه گرفته بیشتر از زیبایی است .

ممنون ازشما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد