از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

خسته از زن بودن..

  خدایا !می دانم که صدایم را می شنوی وننوشته٬  تمام واژه هایم را می خوانی!!!! 

 

   تو می دانی که من خسته ام و دلگیر از نجواهای بودن....... 

 

    زمزمه کردم و شکایت هایم را باتو می گوییم٬ وغیر تو باهیچ کس از ملولی اندیشه های  

 

    درد ناک زیستنم با خبر نیست...... 

 

  از دستت گله دارم!از لحظه ای که مادرم٬ چوب ناخواسته ی بودنم را به جور می کشید و 

 

  تو صبورانه برای به دنیا فرستادنم تاریخ معین می کردی!!!؟؟؟؟ 

 

   کاش همه را یک جور می آفریدی٬ وقتی  که پسرمی شود  تاج سر ودختر شد ............... 

 

  این بار من صبوری کردم وبنده وار اطاعت٬ لب گزیدم وخروارها عقده را در خود نهان کردم 

 

  اما دیگر می خواهم فریاد شوم بر بالای بلندتر ین قله ها بروم ...نه نیازی نیست قعر چاه   

 

    بودن   هم که باشی تو خواهی شنید ...... 

 

  اری من زنم٬٬خسته از زن بودن.... 

 

  میخواهم جایی بروم که کسی نگوید چرا خانه را جارو نکردی؟ ٬شام چرا شور است و  

 

    لباس اتو کشیدهام را بیاور..... 

 

    زن یعنی پیش خدمت؟یا شاید سر آشپز؟یا .........................
 

    چه دردناک است زن بودن........ 

 

     واینک من یک زنم با حرفهای نگفته ی بسیار و فقط تو زجر بودنم را به تماشا ایستاده ای......

نظرات 3 + ارسال نظر
امید شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

تقصیر را در خدا جستجو نکن
تفاوتها از خداست
اما تبعیض ها نه

هر چه بود دلگیری کوچکی بود که با خدا نجوا کردم

صهبانا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

خانه ی دلتان پر بها ... خدا خریدار نجواهای شکوا گونه است ...
اگر با او نگویید چه کسی را یارای شنیدن و اجابت است ...

بانوی خانه ی ما هم از این جهت شاکی است ... تصمیم بر این گرفتیم که سیستم را شهرداری کنیم ... هرروز یک نفر شهر دار خانه است ...

اخه دلم اهل شکایت نیست......
دریغی محبت است در این بازار کساد

شراب خاطره سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ق.ظ http://nina65.blogsky.com/

خاطره شیرین
اگر پسر نعمت است
دختر رحمت
وخداوند نعمت باز پس میگیرد که رحمت خیر
خوشحالم که زنم
من زنم من مادرم
من خواهرم
من همسرم
شکوه از فرهنگ ماست نه از خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد