از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

شبهای بی ستاره..............

 

 

    

          دلم عجیب هوای  درد داشت !!! 

 

   وقتی دلشوره ی بودنت گلوی بغض نفس هایم را گرفت !

 

        چه دودی از دلم برخاست ٬وقتی عطش یادت ٬از رفتن سیراب شد 

 

        چه اندو زده نگاهت کردم ٬تا پنجره ی چشمانت را بر من نبندی 

 

         نجوای بودنت در من بیدار و صدای گام هایت  

 

         که.................  

 

                         پر شتاب از من دور می شد  

 

    وبوی علف های هرز تنهایی ٬که در زیر قدم هایت  به مشام می رسید  ....................

 

          غرور م با قطر های اشک آوار شد 

 

 

                           وبعد از آن من ماندم وماه  وشب های بی ستاره.......

    

نظرات 3 + ارسال نظر
alireza دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://lostpsycho.blogsky.com

سلام دوست من. از وبت خوشم اومد. بهم سر بزن اگه خواستی

آزادسرو دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://pahndasht.blogsky.com/

درود... چه زیبا نوشتی این‌بار نیز.

نه فقط پنجره‌ی نگاه، که بسی دیگر‌پنچره‌ها نیز بر من بسته شده... .

دوست گرامی بر دیده منت نظرات خوبتان
تشکر که سر می زنید

امید سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

همیشه آخرش ماییم و ماه و شب های بی ستاره
چرا؟

کاش اندازه ی بودن و گنجایش نفس می زیستم...
تا با ماه نگوییم انچه من و ماه را می کاهد چه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد