از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

فصل عشق!!!

    درتکرار فصلها ی زندگی: همیشه وقتی به زمان آشنایی می رسم 

 

    لرزش اشکهای بی کسی 

 

      حصار تنهاییم را سیم خاردار می کشد.. 

 

    شتاب زده از بودن در پاییز ولمس زمهریر سرما 

 

   تنم را تنگ در آغوش میگیرم وبود خویش را فریاد می زنم   

 

                                            چه نا باورانه تو را زجه می کنم 

 

    هنگامی که به فصل رویش عشق می رسم  

 

    کاش در قصه ی زندگیم فصل بودنت گم می شد

  

                                                            فصل بودنت در من مرده است!!!! 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
طاها شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

از عشق میگویم امشب ، عشق این گناه منو تو

از اتفاقی که افتاد بین نگاه من و تو

شب هایمان بی ستاره ست ، میدانم!اما غمی نیست

فانوس ها مینشینند یک شب به راه من و تو

دیدم شبی عشقمان را بردند تا مسلخ وصل

یک خط قرمز کشیدند بر اشتباه من و تو

خالی ست دست امیدم ، یک لحظه خوبم بیندیش!

جز ناله آیا چه بوده است سودای من و تو ؟

تاوان سنگین عشق است ، بی پناهی و تنهایی

عمریست مهمان اشکیم ، این جان پناه من و تو

تنها من و تو نبودیم قربانی آتش عشق

بگذار دل هم بسوزد پای گناه من و تو

خلوت نشین نجیبم! دوری ولی با تو هستم

می آید امشب خیالت تا وعده گاه من و تو

طاها یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

برای تا ابد ماندن باید رفت



گاهی به قلب کسی ...



گاهی از قلب کسی ...



دوست گرامی سلام از اینکه سر می زنید وبا مطالب زیبا شرمنده ام می کنید متشکرم....

... یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بهار همیشه در راه است
اگرچه پنجره ای باز باشد

... یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

فصل عشق نمی دانم چه وقت سال است
اما فصل گرمک را خوب می شناسم
بجای دکه وبلاگ کاش دکه میوه فروشی براه بود

این هم برای خودش نظری است ممنون که سر می زنید

آزادسرو یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://pahndasht.blogsky.com/

امروز سال‌روزِ آشناییِ من بود با نارونِ باغ‌چه‌ی کوچک‌ام...

کاش لنگ‌پایم می‌شکست و آن روز، باغچه‌ام را آب‌یاری نمی‌کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد