از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

از خویش گفتن ها.....

دلم از دنیا که میگیره بغض هام رو این جا فریاد میکنم..

هوس عشق

چه غریبانه لحظه های بی تو بودن را فریاد می کنم 

 

یادت لحظه هایم را سوگ وار کرده است.... 

 

چه ستم گرانه بر من می تازی ای عشق.. 

 

مگر ستاره ها مهتاب را نشانت ندادند 

 

زمانی که از عطش عشق سیراب می شدی  

  

چه زود دیدار ها رنگ عادت گرفت وقتی تپش مرگ را باور کردم...... 

 

عطش لحظه ها٬ بافریب سراب وار روزگار آمیخت   

 

ودر عطشناکی غم سراب عشق را باور کردم ...

 

چه ساده لوحانه دریدگی هوس مرا از تو گرفت

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز
واقعا اصل مطلب و گفتین

هوس نو باعث فراموشی افرادی می شه که توی زندگیمون خیلی با ارزش هستند
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد